Mamaloes Babysjop

Na 20 jaar ervaring in de babybranche te hebben opgedaan ben ik een eigen winkel begonnen in Goirle. Op 1 december 2009 opende MamaLoes en Kids haar deuren in Goirle. Een maandje later volgde ook de officiele opening van www.babywebshopmamaloes.nl, welke nu uitgegroeid is tot de huidige webshop www.mamaloesbabysjop.nl. Wij hebben een persoonlijke en gezellige babyspeciaalzaak in Goirle. Op 500m2 kunnen wij een ruim assortiment aan babyartikelen laten zien aan onze klanten. We hebben een uniek assortiment van hoge kwaliteit en diversiteit tegen zeer scherpe prijzen. Denk hierbij aan autostoelen, buggy’s, wipstoeltjes, loopstoeltjes, kinderwagens en babykamers.

Mamaloes Babysjop video


Mamaloes Babysjop Reviews

    Slechte service

    Slabbetjes besteld, deze super snel ontvangen. Alleen voor gebruik natuurlijk 1x gewassen zoals ik met alle kleertjes doe voor de kleine. Netjes de slabbetjes in wasbakken etc. Nu allemaal halen in de slabbetjes, maar nee is geen garantie of iets.

    Wat een slechte kwaliteit!!!!

    Sterke punten
    Niets!

    Zwakke punten
    Beloven kwaliteit te regelen en goede behandeling van klanten, maar absoluut niet aan snorde€

    Beroerde service, slechte kwaliteit producten

    Bestellen en betalen gaat makkelijk. Het product was snel kapot. De hulp bij de klantenservice was niet over een huis te schrijven. Ik begrijp dat ze beeldmateriaal nodig hebben. Dit ook netjes aangeleverd. Helaas was dit niet voldoende omdat zaken niet voldoende gedemonstreerd worden. Er werd niet met je meegedacht, maar je werd enkel tegengewerkt. Zal er nooit meer wat bestellen.

    Sterke punten
    Oplichting

    Zwakke punten
    Nette klantvriendelijke afhandeling defecte producten

    Belachelijk klantonvriendelijk.

    Via de website een kinderwagen gezien dus gebeld met de vestiging in Breda om te vragen of deze op voorraad was. Deze konden we online bestellen en ons werd verzekerd dat deze de volgende dag in Breda zou zijn, zodat we deze konden testen en afrekenen (met het advies aan het eind van de middag te komen, om zeker te weten dat de kinderwagen al bezorgd zou zijn).

    Fijn, wat een service dan kopen we daar direct onze overige baby uitzet als het goed bevalt!
    Dachten wij...

    Helaas bleek de kinderwagen niet in de winkel aanwezig. Jammer, opzich niet zo'n probleem. Totdat de dame in kwestie, welke een dag eerder had aangegeven dat de kinderwagen aanwezig zou zijn, erbij werd geroepen:

    Mevrouw begon met een rood hoofd te roepen dat ze dat niet gezegd had en dat het onze fout was dat wij voor niets 100km hadden gereden!

    Een ronduit belachelijk klantonvriendelijke manier van aanpak en voor ons reden om geen cent meer uit te geven bij mamaloes.

    Als een simpele afspraak voorafgaand aan een koop al niet kan worden waargemaakt is het vertrouwen natuurlijk al ver te zoeken. Als je dat vertrouwen dan niet probeert te herstellen maar de schuld bij de klant legt, snap je het hele proces voor geen meter.

    Dan geef ik mijn geld liever aan een vriendelijke ondernemer!

    Zwakke punten
    Klantvriendelijkheid.

    Be careful of misleading DELIVERY TIME!

    Be careful of misleading DELIVERY TIME!
    I ordered a package on the workday before 22:00 and should receive it the next day, that is what they say during the purchase, under shipment information, and when you receive a confirmation email. However, its end of the 2nd day and I still have not received my order - shame as after trying to contact them I just received cold kind of F*** off emails! Blaming DHL and not trying even to fix the situation. I am very frustrated as I choose them only because of the delivery timing as it was a present. Now I need to go empty-handed or order somewhere else who at least apologize or send a notification about possible delays. Anyway, NEVER WILL USE their “fabulous” service again

    Thanks for nothing!

    Zwakke punten
    customer service, delivery time, info on your website

    Auto stoel met beschadegingen binnen gekregen

    Auto stoel besteld hellaas beschadigt binnen gekomen. Opgebeld dacht dat alles netjes opgelost zou worden maar hellaas koop maar een nieuwe en stuurd de oude maar terug zodraa die binnen is krijg je na 5 werkdagen je geld weer terug. Belagelijk heb het niet over 10 euro maar over 100 euro.

    En wat zijn ze onbeschoft aan de tellefoon niet normaal.

    Artikel retour

    Ik had een kado gekoch,de jarige kreeg hem dubbel
    Geen probleem dacht ik terug sturen.
    Helaas als je wil retourneren Mamaloes betaal jij als klant de verzendkosten PostNL .
    Het kado houw ik maar het word anders wel een heel duur kado.
    Hele slechtte service
    Iets bestellen bij Mamaloes nooit meer.

    Zwakke punten
    Retour zenden kosten koper

    Review on hold

    Tijdelijk geen review totdat mijn klacht word afgehandeld.

    Sterke punten
    Tijdelijk geen review totdat mijn klacht word afgehandeld.

    Bestelling ontvangen die niet nieuw is !

    Nou is het zo dat ik een Tony rock napper had besteld via mama Loes ze beloven dat je bestelling de volgende dag in huis is terwijl het bij mij 4 dagen heeft geduurd!
    Me bestelling was dus aangekomen geseald in een doos die helemaal beschadig was dus ik opende het bleek dat er gewoon gebruik sporen op zitten en dan heb ik het over krassen en zwarte strepen op de beige wiegstoel.. Dus ik bel ze op moet ik bewijzen door foto's op te sturen dat het geen nieuw model is en terug opsturen met de verzend kosten voor mij nu wacht ik het nog allemaal af erg slechte service en hier ga ik niet meer bestellen !

    Sterke punten
    Nvt

    Zwakke punten
    Dat ik er allemaal zelf achteraan moet!

Bezoek Mamaloes Babysjop

Schrijf een review