Van Asten Baby Superstore Review: zeven maanden verder... en de babykamer is nog steeds niet compleet...

  • Zeer slechte service. Artikel (op voorraad volgens de website) besteld en betaald, vervolgens is er ruim drie maanden (!) levertijd. Wel vooruit betalen, dat is verplicht (dat de levering dan nog maanden op zicht laat wachten, weet je dan nog niet, die boodschap komt een uurtje later). Goed, dan is het augustus en nog tijd genoeg tot de uitgerekende datum. Zou je denken.

    Bij het in elkaar zetten van de meubels, blijkt dat n onderdeel (een erg belangrijke) niet deugdelijk te zijn. Vervolgens moet men ergens uit oost-Azi een nieuw onderdeel per schip laten komen, twee maanden later wordt het gebracht... en ja wel, wr het verkeerde. Nota bene foto's meegestuurd van het onderdeel dat niet goed was. Inmiddels weer een maand verder, zonder dat er enige beweging is aan de kant van Van Asten.

    Tip: als je hier een babykamer wilt bestellen, doe dat dan een jaartje van te voren.

    De klantenservice is zeer slecht bereikbaar en totaal niet bereid om mee te werken aan een oplossing.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Producten zijn ondeugdelijk
    Klantenservice is onbeschoft
    Klantenservice is slecht bereikbaar
    Bedrijf reageert niet op een klacht

    Door Simon op 23 maart 2015

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Van Asten Baby Superstore Reviews over Van Asten Baby Superstore

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Van Asten Baby Superstore
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden