• Wij hebben als collega's ene dekentje besteld, maar krijgen deze niet geleverd. Het bedrijf belooft van hier op terug te komen, maar er is geen mogelijkheid voor contact. Wij krijgen sterk het idee dat dit een louche site is.

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    - geen contact - geen levering -

    Door Karin Ansing op 26 juni 2020 Reageer
  • Namens een groep collega's hebben wij een bestelling geplaatst (vv-113727). Na de bevestiging van de bestelling, niks meer gehoord over de status van de bestelling. Noch per telefoon (en app), noch per mail krijg ik contact. Alleen na het plaatsen van een bericht op facebook ontvangen wij een reactie met een toezegging die ook niet wordt nagekomen.



    Wij voelen ons belazerd. Graag snel reactie.



    Zwakke punten
    - geen bestelling ontvangen



    - geen contact

    Door Inge op 26 juni 2020 Reageer
  • Dag, wij hebben als bedrijf een deken besteld maar deze is niet aangekomen en wij krijgen ook geen contact met jullie (bestelnummer vv-113727). Ik word hier niet blij van en hoor graag wat jullie gaan doen

    Zwakke punten
    Geen reactie op mail, Whatsapp of bellen. Wel betaald, niets ontvangen

    Door Margriet op 26 juni 2020 Reageer
  • Ik bestelde meer dan 10 dagen geleden tentje v little Dutch; bestelbevestiging automatisch gekregen en erna niks meer... geen antwoord op mail of whatsapp en ook telefonisch niet bereikbaar....!!!??? Graag antwoord!!

    Zwakke punten
    Louche?

    Door Valerie op 24 juni 2020 Reageer
  • fijn geholpen met veel geduld voor onzekere (groot)moeders.

    Sterke punten
    kennis van zaken

    Zwakke punten
    geen

    Door Mary op 11 juni 2020 Reageer
  • Kreeg een verkeerde kleur frame binnen van de kinderwagen. Foutjes kunnen gebeuren, maar gelukkig met excuses snel en zonder gezeur het foute frame opgehaald aan huis en hebben ze het juiste naar me toe gezonden. Binnen een week geregeld en goed opgelost.

    Sterke punten
    snel een foutje oplossen

    Zwakke punten
    niet meteen de goede opsturen misschien

    Door Christel op 11 juni 2020 Reageer
  • Prima winkel!!!! Heel goed geholpen met veel kennis en juiste antwoorden op mijn vragen. Geen flauwe verkooppraatjes maar ons zelf de keus gegeven tussen de mogelijkheden. Met een goed gevoel een mooie bestelling geplaatst.

    Sterke punten
    Kennis en klant vriendelijk personeel

    Zwakke punten
    nog niet tegen gekomen

    Door Alex op 11 juni 2020 Reageer
  • Zojuist een ontzettend slechte ervaring met van Asten gehad. Heb daar een kinderwagen gekocht waarbij vermeld staat dat het 'inclusief autostoeladapterset is'. Echter, de base zit hier niet bij, die bestaat zelfs niet eens! Hij is slechts vast te zetten met de autogordel, maar volgende de medewerkers en manager 'gaan ze er niet bij zetten wat er níet bij zit' --> nee, maar ook niet duidelijk wat er wél bij zit of misleidend is! Naast deze misleidende informatie vervolgens klantonvriendelijk behandeld: ik mag 'm namelijk niet ruilen, omdat het niet binnen 14 dagen na aankoop is. Ik heb de kinderwagen gisteren uitgepakt en in elkaar gezet, inderdaad niet binnen 14 dagen, maar heb de doos, het plastic én het schuim allemaal nog en heb de wagen niet gebruikt (kindje is nog niet geboren nl). En toch mag ik 'm niet ruilen voor een versie mét autobase. Manager van de klantenservice begon 'vriendelijk' maar zei uiteindelijk 'dat omdat ik mijn zin niet krijg, ik boos ben'. Ik denk dat van Asten en zijn medewerkers eens moet nadenken over hoe zij met aanstaande ouders omgaan, en hoe belangrijk de veiligheid van hun baby'tje is, ipv misleidende informatie op hun site te zetten en vervolgens niet tegemoet te komen omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben.

    Door S. op 18 mei 2020 Reageer
  • Geen aanrader om te te bestellen bij deze webshop!! Zojuist een kinderwagen willen bestellen. De zwarte variant was in de actie en stond op de website vermeld dat er voorraad was. Bestellen lukte niet, omdat de website niet werkte. Tweede keer al deze fout bij dit bedrijf meegemaakt. Contact opgenomen via whatsapp. Whatsapp duurt het heel lang voordat je geholpen wordt, (tot op heden geen reactie gehad). Vervolgens maar de telefoon gepakt. Product was ineens niet meer beschikbaar en de telefoniste gaf aan met manager te overleggen voor een andere kleur. Manager gaf aan niks met de prijs te doen en de schuld te geven aan een andere medewerker. Totaal niet klant vriendelijk, ze doen niks om een klant tevreden te houden. Kom hier nooit meer terug als er geen normale oplossing wordt gegeven.

    Door M.H op 11 mei 2020 Reageer
  • Slechte service! - Review over Baby Dump

    Lange levertijden en slechte klantenservice. Vertraging is niet erg maar Babydump heeft het van het kastje naar de muur sturen tot een kunstvorm verheven. Daarnaast is de klantenservice niet empatish, onprofessioneel, onvriendelijk en schuiven het probleem af. Nooit meer bestel ik iets bij Babydump.

    Zwakke punten
    Niet eerlijk, onvriendelijk, machtspositie, lange levertijd, geen communicatie

    Door Dave op 16 april 2020 Reageer
  • Ik raad iedereen echt aan hier niet te bestellen Buggy besteld voor mijn kleinzoon van bijna 1 en past er niet eens in Besteld. Op. 5 maart Vorige week voor het eerst gebuikt omdat ik hem niet kon zien wegens corona nu kan hij niet retour en komen ook niet met een andere oplossing wel. Mensen 109 euro laten betalen voor een buggy waar wij niks aan hebben als een kind er niet inpast Jullie zijn niet eens klantvriendelijk Niks anders dan eeen slechte zaak

    Sterke punten
    Helemaal niks!!!

    Door Doorenberg op 14 april 2020 Reageer
  • Ik heb 30 maart iets besteld en betaald. Tot vandaag nog niks ontvangen. Mail, gebeld, Facebook, whatssapp, nergens van alle genoemde dingen krijg ik contact. Ik wil graag weten of mijn bestelling überhaupt ooit nog bezorgd word. Ik word hier echt pist om ook omdat ik al heb betaald.

    Sterke punten
    Site ziet er betrouwbaar uit.

    Zwakke punten
    Met geen mogelijkheid contact kunnen krijgen.

    Door Melanie op 4 april 2020 Reageer (1 reactie)
  • Ik kon hier de koeka speenkoorden ( steel grey )nog bestellen. Jammer dat ze eruit gaan, maar heel fijn dat jullie ze nog hadden! Heb wel de laatste 3 besteld. Haha, nu zijn ze op. Snel geleverd; ook fijne site om spullen te zoeken. Zal zeker vaker bij jullie bestellen!

    Door renate op 28 februari 2020 Reageer
  • Gisteren bij Villa Vrolijk leuk speelgoed van Skip Hop besteld, vanmiddag alles netjes ontvangen. Mijn kinderen zijn helemaal gek van het nachtlampje Lammetje. De 9maanden beurs korting van 15% is leuk meegenomen, waardoor Villa Vrolijk mij de laagste online prijs kon bieden.

    Sterke punten
    - laagste prijs online - snel geleverd

    Zwakke punten
    - shop was een beetje traag soms

    Door Saar op 28 februari 2020 Reageer
  • Twee dagen geleden een dreamblanket en hydrofiele doeken van Aden and Anais besteld. Had zeer eerst een paar eurootjes goedkoper gevonden bij Amazon, maar na contact met Villa Vrolijk Whatsapp leuke korting ontvangen.

    Sterke punten
    - denken mee met hun klanten - korting gekregen - uitgebreide outlet met erg lage prijsjes

    Zwakke punten
    - niets negatief ervaren dus komen hier zeker nog terug

    Door Eline op 19 februari 2020 Reageer
  • Op mail werd niet meteen gereageerd, maar de volgende dag toch antwoord ontvangen en alles keurig opgelost. Als je bestelling dringend is, neem dan even wel contact met ze, mijn bestelling was een dagje vertraagd!!! Twee dagen na mijn bestelling was mijn Baby's Only Verf ontvangen en de babykamer is helemaal top nu!

    Sterke punten
    Mooie betrouwbare site

    Zwakke punten
    - duurt een paar uur alvorens je antwoord krijgt

    Door Anke op 6 februari 2020 Reageer
  • Betaald, twee dagen later nog niets ontvangen. Derde dag eindelijk mail gehad dat ze het geld terug storten omdat er iets mis was gegaan in de voorraad. Ben benieuwd. Update : centjes meteen ontvangen na de mail, dus wel correct afgehandeld.

    Sterke punten
    - leuke mooie shop - mooie prijsjes

    Zwakke punten
    - communicatie is werkpunt

    Door Daphne op 5 februari 2020 Reageer
  • Ontzettend tevreden over deze web winkel. Twee weken geleden bestelling gedaan en betaald met Afterpay. De volgende dag alles in huis. Deze week contact genomen omdat er een deurtje van het Little Dutch keukentje beschadigd was, en heb meteen een nieuw exemplaar ontvangen zonder vragen. Was een cadeau dus we hadden het niet meteen gezien :-(

    Sterke punten
    - mooie shop - service na verkoop is helemaal top!

    Door Mama op 29 januari 2020 Reageer
  • Veel spulletjes gekocht in de outlet, waren eigenlijk allemaal nog recent en toch al geprijsd aan -50%. Twee dagen later alles ontvangen en spulletjes waren zelfs netjes verpakt, wat over andere outlets niet altijd kan gezegd.

    Sterke punten
    - erg lage prijzen in de outlet - vlotte levering

    Zwakke punten
    - geen

    Door Eef op 28 januari 2020 Reageer
  • Ik had een bestelling geplaatst, per whatsapp om een status gevraagd daar geen reactie op gehad, gebeld, maar telefonisch geen gehoor toen dacht ik o de slechte reviews ik had beter moeten weten.. Een mail gestuurd met de vraag wanneer mijn bestelling zou komen en indien dit niet lukt of ik mijn geld kan terug krijgen. Keurig de volgende dag een mail ontvangen, artikel kon niet meer geleverd worden en de toezegging dat ik mijn geld zou terug krijgen. 2 dagen later stond het geld op mijn rekening. Ik snap dat mensen zich ongerust maken zeker omdat ze telefonisch eigenlijk niet bereikbaar zijn en op de whatsapp wordt niet gereageerd. Ik zou Villa Vrolijk willen meegeven dit anders te doen dit voorkomt een hoop negatieve reviews

    Zwakke punten
    Niet telefonisch bereikbaar en op whatsapp berichten wordt niet gereageerd

    Door M.O. op 18 januari 2020 Reageer
  • Wat een aangename verrassing deze winkel! Wat een mooie producten en nog beter de prijzen. Het was moeilijk te kiezen maar voor ons kraamcadeautje zijn we zo goed geslaagd met de knuffelpop Rosa (35cm) en de houten trekdier ijsbeer van Little Dutch. Opvallend snel verstuurd en bij het openen van de doos zag ik dat het popje prachtig ingepakt was, zo fijn ivm de hygiëne.. vol lof over deze bestelling mbt levering, de prijzen en producten.

    Sterke punten
    - verpakking

    Door Rianka op 10 januari 2020 Reageer
  • Vorige week een bestelling gedaan. Bericht ontvangen dat het door de feestdagen iets langer duurt. Ondertussen zijn we een weekje verder en vandaag wel alles ontvangen. Gelukkig maar, had een volledige babyuitzet van Baby's Only besteld voor meer dan 250 EUR, best dure bestelling dus.

    Sterke punten
    - Snelle automatische mail - Persoonlijke mail om vertraging te melden

    Zwakke punten
    - 1 week gewacht op mijn bestelling

    Door Bea op 6 januari 2020 Reageer
  • Lio en Esperance verloren alles in de Shurgardbrand van Oud en Nieuw 2019-2020, ook hun gloednieuwe, dure kinderwagenset van Van Asten BabySuperstore. Pas gekocht en nog in de verpakking opgeslagen in de Shurgard box in afwachting van de baby. Helaas toonde Van Asten geen enkele coulance, niet eens korting voor een nieuwe aankoop. Terwijl particulieren wél hulp boden. Het verhaal staat op Hart van Nederland en Omroep West.

    Door Claudia op 5 januari 2020 Reageer (1 reactie)
  • In feb 2019 een buggy gekocht online, 23 oktober melding van kapotte bekkeding gemaakt en sinds dien, tot op heden bezig om dit onder garantie gefixt te krijgen. Het verhaal is heel lang, dat bespaar ik jullie. Met andere woorden, een en al ellende en van asten krijgen alleen maar te horen.....sorry voor het ongemak!

    Zwakke punten
    Niet oplossing gericht!!!!!!

    Door Hermin op 23 december 2019 Reageer
  • Oplichters! Baby en Kinderwereld Spoorlaan 37D 3645EK Vinkeveen hier hebben zij hun pand. Nederland Algemeen: [email protected] K.v.K nummer: 60291257 Vobi verhuurder doet er niks mee... ze doen daar nog meer nep producten als webwinkelverkopen onder de naam lw sales onder andere domeinnamen.... Klanten betalen en krijgen ooit geleverd en worden aan het lijntje gehouden. Doe aangifte

    Zwakke punten
    klant betaald maar krijgt niks....

    Door Belachelijk dit! op 19 december 2019 Reageer (2 reacties)