Reviews over Babywinkels


    Niet vertrouwen koop hier niet

    Review over Hip & Hap

    Het is maar de vraag of je wat ontvangt, check even alle reviews online!! Niet aan beginnen deze website

    Zwakke punten
    Ze reageren nauwelijks, ze komen afspraken niet na, ze sturen niks op, niet te vertrouwen dus

    Super service

    Review over Kidooz

    Naast ontzetten leuke spullen, ook super service!

    Sterke punten
    Super service

    Snelle levering tijdens lockdo

    Review over Kidooz

    Al meerdere malen een bestelling geplaatst bij Kidooz. Kidooz kenmerkt zich door de kwalitatief goede producten en heeft een ruim assortiment. De bestellingen worden goed en snel geleverd en, indien wenselijk, ook prachtig voor je ingepakt! Kortom: een hippe webshop waar altijd wel iets leuks te shoppen valt! Snelle levering tijdens lockdown terwijl ze het enorm druk hadden.

    heel tevreden!!!

    Review over Kidooz

    Wat een ontzettend leuke winkel! Mooie producten, snel en netjes verzonden. Wij zijn heel blij met het jasje van Engel voor ons meisje :-) onze eerste bestelling bij Kidooz, maar zeker niet de laatste!

    Veel leuke modellen

    Review over Aapie Babyschoenen

    Heb hier gevoerde laarsjes gekocht voor mijn dochter. Ze zijn erg warm en de kwaliteit is erg goed. Ik vind het een aanrader.

    Sterke punten
    veel keuze

    Zwakke punten
    geen

    Erg tevreden, raad kidooz iedereen aan!!

    Review over Kidooz

    Ik had een super leuke drinkfles besteld van petit monkey.
    Maar helaas werkte de fles niet. Dus een mailtje gestuurd of ik de fles kon ruilen. Maar wat een service was dit ik kreeg meteen een nieuwe opgestuurd. Leuk verpakt en er zat zelfs een cadeautje bij. 🥰
    Mijn dochtertje is super blij met haar drinkfles.

    Super service ga zo door.
    Ik ga hier zeker vaker bestellen.

    Kraamcadeau

    Review over Kidooz

    Sinds ik een kleintje heb, heb ik al meerdere keren bij Kidooz besteld. Het is elke keer een feestje om het pakket te ontvangen. Je kunt de producten gratis laten inpakken met een leuk kaartje erbij, erg leuk voor de feestdagen. Ik heb nog nooit lang hoeven te wachten op mijn pakketje. Daarnaast reageren ze snel op berichtjes en is de communicatie met hen erg prettig.

    Let op: bij retourneren extra hoge kosten voor alsnog (heen) verzending!

    Review over Kidooz

    Na producten te hebben besteld ( boven de 30 euro en daarmee was verzending gratis), bleek een product niet te zijn zoals verwacht. Na retourzending, blijk ik dubbele verzendkosten te moeten betalen. Hier begreep ik niets van en na uitvoerige mailcontact bleek dat ik alsnog de heenzending te moeten betalen omdat het totaal bedrag nu onder de 30 euro uitkwam (vanwege mijn retour). Dit is niet in lijn met wet en regelgeving, en ik heb dit bij geen enkele andere winkel ooit meegemaakt.

    De response van Lot van Kidooz (alleen per mail, hun telefoonnummer werkte niet) was helaas dat ze vond dat dit volledig terecht was en hiermee het gesprek afsloot. Op de website van Kidooz staat bij retour hier een zeer onduidelijk stuk tekst over, waarbij zelfs interpretatie kan zijn dat retourzending bij product boven de 30 euro gratis is (niet het geval, het gaat hier om de kosten van de heenzending, echt onduidelijk).

    Uiteindelijk is Kidooz niet met een oplossing gekomen en werd mij kenbaar gemaakt dat ik niet dezelfde service moet verwachten als de " blauwe B winkel". Erg teleurstellend.

    Mijn advies voor iedereen die hier winkelt: let echt op want voor je het weet ben je ruim 8,45 kwijt aan retourkosten... dan had ik het product liever gehouden. Voor mij is een ding zeker, ik zal geen aankopen bij deze winkel meer doen.

    Trap er niet in

    Review over De Gele Flamingo

    Ik heb al heel wat gekocht bij De Gele Flamingo en had daarnaast ook mijn geboortelijst bij hen, omdat ik spijtig genoeg in hun marketing ben getrapt. Maar eigenlijk ben ik dus heel ontevreden over dit bedrijf, om volgende redenen:
    - bij het opstellen van mijn geboortelijst waren heel wat artikelen uitverkocht, en moest ik vaak een alternatief (of een alternatieve kleur) kiezen dat ik minder mooi vond
    - als ik de artikelen dan niet markeerde als "favoriet met aankoopverplichting" waren die binnen de kortste tijd ook niet meer beschikbaar en kon ik weer opnieuw beginnen zoeken
    - ik moest dus alles als favoriet markeren en was dus ook verplicht om alles dan uiteindelijk te kopen, terwijl ik sommige dingen ondertussen al van iemand anders had cadeau gekregen, of niet meer mooi vond, of elders stukken goedkoper had gezien
    - verschillende mensen wilden iets van de lijst kopen, maar kregen dan als foutmelding dat het artikel uitverkocht was. Dit terwijl ik het had gereserveerd met aankoopverplichting
    - 2 verschillende mensen konden hetzelfde artikel van de lijst kopen, waardoor het dus dubbel werd aangekocht
    - van sommige dingen die werden aangekocht, werd pas bij het klaarmaken van de pakketjes gezien dat ze die ondertussen ook al niet meer in voorraad hadden, dus dan kreeg ik een waardebon die ik verplicht bij hen moest besteden, terwijl ik de lijst ondertussen al had afgesloten en alles al had gekocht wat ik nodig had
    - hun systeem zit dus vol met bugs en is zeer klantonvriendelijk, de klant moet zich ertoe verbinden om de artikelen te kopen, maar als klant mag je dan niet verwachten dat ze het artikel effectief opzij houden als je het reserveert??
    - hun verzending gebeurt via DPD, en van het laatste pakketje kreeg ik een e-mail dat dit in het afhaalpunt lag. Toen ik het wilde afhalen zij de eigenares "Dit ligt hier niet hoor." Ik heb dit onmiddellijk laten weten aan De Gele Flamingo, maar kreeg wat later bericht dat het pakket werd teruggestuurd, dat het dus wel op het afhaalpunt lag en dat ik moest betalen om het opnieuw te laten versturen. Als klant krijg je dus de schuld van de incompetentie van anderen, en moet je zelf voor de onkosten opdraaien.
    - ik heb dit geweigerd en vroeg mijn geld terug, dit was zogezegd geen probleem, maar ondertussen - een maand later - kreeg ik nog steeds geen terugbetaling
    - bovendien zijn veel van hun producten veel te duur volgens hun kwaliteit en gaan die sneller stuk dan spullen van de Action
    - Ik heb heel veel tijd en geld verloren door hun manier van werken en voel mij echt heel slecht behandeld door hen. En dit zonder ooit enige vorm van compensatie of respect terug te bieden, intriest dit.

    Raad het bedrijf iedereen aan!!

    Review over Kidooz

    De bestelling was ingepakt als een leuk cadeautje. Fijn om uit te pakken!

    Fijn, erg tevreden

    Review over Kidooz

    Erg tevreden over de service van Kidooz. Ze doen niet moeilijk als er iets opgelost moet worden.

    slechte service

    Review over Van Asten Baby Superstore

    wij hebben vorig jaar onze kinderwagen geleverd gekregen.
    nu is 1 dag voor de garantie verlopen is onze reiswieg kapot gegaan merk xadventure.
    hier contact over gehad en kreeg te horen dat de leverancier aangegeven had dat de garantie ingaat vanaf dag van aankoop terwijl van asten melde deze een levertijd te hebben.
    na dreigen met rechtsbijstand uiteindelijk een nieuwe reiswieg en frame op mogen komen halen.
    zojuist wezen omruilen en wat denk je bij thuiskomst geen wielen aan het frame.
    dus maar weer bellen en dan wordt er gezegd wij sturen het op duurt 2 tot 3 dagen dus betekend dat we 3 dagen zonder kinderwagen zitten.
    ik wil iedereen waarschuwen voor deze slechte service want ze hebben ook eigen chauffeurs vertelde ze maar die hadden vandaag geen tijd meer dus ik vraag en morgen en het enigste antwoord is nee dit wordt via gls verstuurd dus 2 tot 3 dagen en verder ga ik niet in discussie en werd de hoorn erop gegooid.
    hun klantvriendelijkheid en service is ver te zoeken

    Sterke punten
    niks

    Zwakke punten
    service klantvriendelijkheid

    Inpakservice

    Review over Kidooz

    Heel erg tevreden over de service van Kidooz. Ze pakken je bestelling in als een feestje!

    Verkeerde levering en slechte serive

    Review over Van Asten Baby Superstore

    Zoals ik hier lees ben ik niet de enige die verkeerde leveringen krijgt van Van Asten en daarna ook nog een vreselijke service!!

    Ik ben blij dat ik enkel een box bij ze besteld heb en niet meer spullen dan zou ik nog meer ellende hebben!

    Ik heb dus een witte box besteld, daar ben ik de hele dag voor thuis gebleven, ik ben 6 maande zwanger en de box wordt gewoon voor de deur gedumpt. Ik woon op begane grond, kleine moeite om deze even binnen te zetten lijkt mij.

    Vervolgens zie ik dat ik een zwarte box heb gekregen en niet de witte die ik besteld had. Ik bel van Asten, ik moet alles op de mail gooien prima.
    Komen zij met het volgende, wij willen de box ophalen en daarvoor moet u een hele dag thuis blijven zodra de box bij ons binnen is en wij bewijs hebben leveren wij de ander. Voor de levering moet u ook een hele dag thuis blijven.

    Hierop heb ik aangegeven dat ik geen tijd heb om nog twee dagen thuis te wachten op de levering en stel voor dat zij de het ophalen en leveren op 1 momenten doen. Zij kunnen dat niet accepteren geven zij aan omdat hij dingen hebben meegemaakt in het verleden bij andere.
    Ondertussen is de box volledig betaald....

    Van Asten is slordig en star, totaal niet klantvriendelijk en niet oplossingsgericht. Ondanks dat zij fout zitten doen zij geen enkele moeite!
    De box gaat terug ik zal nooit meer een bestelling doen daar, ze kunnen heel wat leren van hun concurrenten die 10x maal groter zijn dan hen!

    Zwakke punten
    Slordig slechte service en brutaal

    Fijne slofjes

    Review over Aapie Babyschoenen

    Heb hier meerdere malen slofjes besteld voor mijn zoontje en nu ook weer voor mijn dochtertje Ik ben er heel tevreden over. Vooral de winterlaarsjes zijn lekker warm

    Sterke punten
    Leuke modellen, goede prijs/kwaliteit verhouding

    Zwakke punten
    Geen

    Wat een ontzettend slechte SERVICE!

    Review over Van Asten Baby Superstore

    Wat een ontzettend slechte SERVICE.


    'Slaapzak Zomer Briljant Baby Rainbow' aangekocht welke speciaal voor warme zomeravonden geschikt zou zijn. Echter zweet onze dochter hier enorm in, veel erger dan in iedere andere random pyjama/slaapzak. Zij nemen niet van mij aan dat dit het geval is omdat ik hier geen bewijs van kan leveren (of ik het even wilde filmen). Medewerkster 'klantenservice' is niet bereid de slaapzak terug te nemen. De dame was niet onaardig maar wel heel erg star en niet service-gericht. Teleurstellend. Van Asten Babysuperstore beloofd veel maar als je dus een probleem hebt met 1 van de aangekochte producten heb je pech. Erg jammer en niet van deze tijd.

    Beroerde service, slechte kwaliteit producten

    Review over Mamaloes Babysjop

    Bestellen en betalen gaat makkelijk. Het product was snel kapot. De hulp bij de klantenservice was niet over een huis te schrijven. Ik begrijp dat ze beeldmateriaal nodig hebben. Dit ook netjes aangeleverd. Helaas was dit niet voldoende omdat zaken niet voldoende gedemonstreerd worden. Er werd niet met je meegedacht, maar je werd enkel tegengewerkt. Zal er nooit meer wat bestellen.

    Sterke punten
    Oplichting

    Zwakke punten
    Nette klantvriendelijke afhandeling defecte producten

    Accessoires kinderkamer Jungle

    Review over Kids Decoshop

    Super leuke hanglamp, schoolplaat en dierenkoppen gekocht voor de junglekamer van ons zoontje. Snel geleverd en goede service.

    Sterke punten
    kwalitatief mooie artikelen, snelle levering.

    Fout in levering en administratieve fout heel snel gecorrigeerd

    Review over Van Asten Baby Superstore

    Direct antwoord op mijn mail en snelle nalevering.

    Uitermate slecht

    Review over Pink or Blue

    Volledige babykamer besteld, onderdelen om het bedje in elkaar te zetten ontbraken. Na heel veel mailverkeer met de klantendienst, nu 2 maand later nog steeds de onderdelen niet ontvangen. Je moet steeds zelf de stand van zaken opvragen en wordt hier zelf niet van op de hoogte gebracht. Intussen is ons kindje geboren en zitten we dus in de problemen. We hebben dus een onafgewerkte kamer, welke volledig betaald is.
    Héél onprofessioneel. Mijn advies: koop nooit via pink of blue!!!

    Heerlijke winkel met uitermate servics

    Review over Baby Natura

    Baby artikelen bestelt, wat een mooie producten en snelle levering, top service!

    Sterke punten
    Natuurlijke producten
    Top klantenservice
    Snelle levering

    Verkeerde kinderwagen meegekregen

    Review over Babyland

    Wij zijn verschrikkelijk bejegend, misleid en vernederd. Wij hebben op 17-10-2020 een kinderwagen gekocht. Helaas bij thuis komst zagen wij een Joolz day 3 quatro nero ipv Joolz day 3 Briljant black. Die kinderwagen die wij moesten hebben heeft een reflective looks met ingebouwde reflectieve stroken. Voor betaling heeft mijn vrouw duidelijk tegen verkoper Alex gezegd dit is toch wel de zelfde kinderwagen met zo een reflectieve strook? De verkoper(Alex) antwoorde duidelijk Ja. Omdat je bij babyland boven moet betalen, pas beneden je wagen meekrijgt zie je de kinderwagen pas achteraf na betaling. Toen is de ellende begonnen, want in hun schrijf bon staat dat je een tegoed bon krijgt bij het routeneren. Helaas hadden ze ook niet diezelfde kinderwagen Joolz briljant black in de winkel, maar de verkoper (Alex) gaf aan nog een laatste in het magazijn te hebben vandaar dat wij de kinderwagen niet ter plekke konden zien voor betaling. Wij zijn de volgende dag terug gegaan en hebben wij dit aangekaart dat wij de verkeerde wagen hebben. Wij troffen Marc De Wit (eigenaar) aan omdat de verkoper (Alex) die ons gister geholpen heeft niet aanwezig was ivm vrije dag. Marc de wit probeerde ons een ander kinderwagen aan te smeren (de nieuwe Joolz Day+), dat mag maar dan verwacht ik wel een mooiere aanbod. Helaas, na heftige discussie met Marc De wit te hebben zijn wij er niet samen uit gekomen. Eerst was het 82 euro bijbetalen, bij het uitschrijven van de bon is het 199 euro bijbetalen dat is niet wat wij afgesproken hadden op dat moment. Pure Kamikazi spel !Onze eis was dan de juiste Joolz Brijant Zwart meegeven of ons geld terug zodat wij diezelfde kinderwagen elders kunnen kopen. Marc de wit riep wij geven geen geld terug, maar een tegoed bon. Dit ondanks het hun een fout maken, ben je alsnog verplicht maar tegoed bon te accepteren en een ander kinderwagen uit te kiezen. Je hoort je uit coulance de koop te ontbinden ipv je klant te verplichten. Zo scoor je eerder. Wij waren moe van dat onderhandeling, sinds 13.00 tot 15.00 bezig geweest ! Wij hebben eerder echt duidelijk de verkoper(Alex) gevraagd, of deze kinderwagen ook zo een reflectieve lijn heeft op de reiswieg. Hij zei duidelijk ja dat is het zelfde en de laaste in het magazijn! Omdat Ik het zo zat was ben ik de gekochte spullen van beneden gaan halen, omdat wij niet eerlijk zijn behandeld en respectloos telkens werden behandeld door Marc de wit in de winkel. Dus heb ik de spullen boven in de winkel neergezet om ons geld terug te krijgen . Maar Marc de wit werdt flink link naar ons toe! Intussen is hij ook nog eens tekeer gegaan tegen mijn vrouw toen ik beneden was. Mijn vrouw is 7 maanden zwanger, ze kreeg daardoor stress en buikpijn. Heel knap Marc dat je tegen een vrouw zo tekeer bent gegaan en de bon agressief uit haar handen trekt. Marc de wit begon zijn stem telkens te verheffen in de winkel tegen ons en schreeuwde ROT OP riep hij!( DIT IN EEN KINDERWINKEL) Daar ben ik natuurlijk niet van gediend en heb dat ook aangegeven aan Marc De wit want ik werdt daardoor ook link. Wij zijn ook naar andere 3 verkopers gegaan om te vragen of zijn ons kunnen helpen. Ze gaven keihard aan wij bemoeien er ons niet mee! Frappante is toen Marc schreeuwde kwam niemand naar ons toe. Toen ik wat terug zei tegen Marc kwamen de verkopers wel ineens. Heel erg verwarrend en erg onprofessioneel van zo een winkel. Volgens de recensies van Marc De wit staat hij hier best wel bekend mee als je hem op fouten wijst of niet met zijn aanbod/deal meegaat dan wordt die link en erg onbeschoft. Dan gaat meneer de wit verstoppertje spelen, jou negeren en weglopen. Terwijl ik als klant op 17-10-2020 nog €1300,- euro betaald heb en wij waren bezigvan 1300 tot 15.30. Is dit service ? Klantvriendelijkheid van Marc De wit ? Noemen zei dit klant is koning? Het vreemde is dat Marc de wit de probleem niet inziet maar een schepje erboven op doet. Dat is namelijk de politie bellen voor zijn klanten die in hun recht staan. Zodat Marc de wit een winkel verbod kan scoren tegen ons om zo maar af te zijn van ons. Daar wil ik BabyLand voor bedanken dat dit jullie oplossing is geweest. SCHANDALIG EN ZEER ONPROFFESIONEEL NATUURLIJK! En Dreigen dat hij niks terug gaat betalen alleen een tegoed bon uitgeeft of Anders moet ik maar via de rechter gaan regelen. Hoe kan ik nou als klant een tegoed bon krijgen ? Het is niet dat ik EEN aankoop heb gedaan waar ik achteraf spijt van heb? Eerder een koop waar ik de verkeerde kinderwagen mee heb gekregen, maar meneer de wit begrijpt dat natuurlijk niet die wilt dat je de nieuwste Joolz meeneemt doe je dat niet dan gaat meneer de wit tekeer tegen een zwangere vrouw en de politie bellen voor ons. Maar helaas voor meneer de wit we hebben ALLES op beeld! Dit ga ik ook aankaarten bij Joolz zelf en ik ga verder stappen ondernemen. Mits babyland niet met een betere oplossing komt. Ik raad deze winkel echter niemand aan. Bij betalen zijn ze zeer vriendelijk bij een probleem mag je oprotten van meneer de wit en haalt die ipv een bakkie koffie of water de politie erbij. Voor mij is Babyland geen proffesionele zaak met Marc de wit, omdat hij geen respect heeft naar klanten, weigert ons als klant geld terug te geven, ons recht niet terug geeft met passend oplossing, geen normaal gesprek kan uitvoeren en de uitspraken die hij doet komen zeer intimiderend over! Babyland heeft ons een kinderwagen verkocht wat niet de kinderwagen moest zijn, dat moet de klant maar zo accepteren ? Ondanks wij dit telefonische aangekaart hebben en de volgende dag gekomen zijn voor een oplossing heeft hij ons als klanten keihard laten stikken. Dit is misleiding en oplichting! Omdat wij duidelijk kozen voor een Brijant Black en geen Quatro de nero. Zie verdere recensies van andere klanten voordat je in zee gaat met deze winkel

    Niet kopen bij pink or blue

    Review over Pink or Blue

    Zeer en zeer slechte ervaring met dit bedrijf, bagger klantenservice. Kinderkamer van 1289 euro besteld op 6 juli en tot heden niks geleverd gekregen. Het zou 36 werkdagen duren, maar wordt steeds met een week uitgesteld. Gebeld met de klantenservice en nu opeens 4 weken wachten. Omdat ik nu in tijdnood kom, heb ik alles laten annuleren en ben ik genoodzaakt om iets uit voorraad te bestellen. Enkel wat ik aangeboden krijg is 20 euro waardebon of 10% korting op een kinderkamer die ze voor 2100 euro aanbieden op hun website. Al met al, klant wordt de dupe van en zij komen niet met een oplossing die passend voor de klant is. Bedankt voor de ellende en de stress pinkorblue. Geweldige bedrijf!

    Sterke punten
    hmm.... moeilijke vraag

    Zwakke punten
    veel om op te noemen

    Erg klant onvriendelijk!

    Review over Jut en Juul

    We hadden voor onze kleindochter van 2 jaar een zonnebrilletje gekocht bij Jut en Juul van het merk Izipizi. De bril was € 25,-- , wat niet goedkoop is voor een kinderbrilletje. Na 2 weken was een pootje afgebroken, en hebben we Jut en Juul gevraagd of we de bril konden omruilen, of anders om ons een nieuwe pootje te sturen.
    Het antwoord was dat men het heel jammer vond voor ons, maar er helaas niets aan doen was. Het zou ermee te maken hebben hoe er met de bril zou zijn omgegaan (kind 2 jaar!) Men kon niets voor ons betekenen, sorry....
    Erg klant-onvriendelijk, geen enkele moeite gedaan ons te helpen.
    Gelukkig hebben we het rechtstreeks met het merk IZIPIZI kunnen regelen, die hebben ons de bril volledig vergoed.
    Sterk merk, slechte agent!

    Nooit meer Van Asten Babysuperstore voor mij!

    Review over Van Asten Baby Superstore

    Ik ben een zwangere moeder en heb bij Van Asten een Co-Sleeper Ledikant besteld. Om te beginnen wordt er niet gevraagd of de bezorging op etage bezorgd moet worden (desnoods tegen extra vergoeding). Dus ik ging vanuit dat dit standaard bij mij op 2e etage bezorgd zou worden. Bij aflevering bleek dit al gauw niet het geval te zijn. Het ging om een doos van 22KG! die ik uiteraard niet zelf kan optillen. Gelukkig was mijn man thuis en is het goedgekomen.

    Bij het uitpakken van het product zagen we dat er verfbeschadigingen aanwezig waren. Dit konden we uiteraard niet zo accepteren en wilden we het uiteraard retourneren. Maar dat gaat niet zomaar... Want je moet dat doos van 22KG zelf afleveren bij de post en fikse retour kosten uit je eigen zak betalen, terwijl er willens en wetens een ondeugdelijke product naar mij is verzonden. Dus NOOIT MEER VAN ASTEN BABYSUPERSTORE VOOR MIJ!!!

    Sterke punten
    Niet aanwezig

    Zwakke punten
    Verkopen van ondeugdelijke producten en ook schaamteloos in de voorwaarden opgenomen dat retour kosten op eigen verantwoord en kosten is. Slecht rekening gehouden met de doelgroep/klanten.