• Ik had een bestelling geplaatst, per whatsapp om een status gevraagd daar geen reactie op gehad, gebeld, maar telefonisch geen gehoor toen dacht ik o de slechte reviews ik had beter moeten weten..
    Een mail gestuurd met de vraag wanneer mijn bestelling zou komen en indien dit niet lukt of ik mijn geld kan terug krijgen.
    Keurig de volgende dag een mail ontvangen, artikel kon niet meer geleverd worden en de toezegging dat ik mijn geld zou terug krijgen.
    2 dagen later stond het geld op mijn rekening.

    Ik snap dat mensen zich ongerust maken zeker omdat ze telefonisch eigenlijk niet bereikbaar zijn en op de whatsapp wordt niet gereageerd. Ik zou Villa Vrolijk willen meegeven dit anders te doen dit voorkomt een hoop negatieve reviews

    Zwakke punten
    Niet telefonisch bereikbaar en op whatsapp berichten wordt niet gereageerd

    Door M.O. op 18 januari 2020 Reageer

  • De producten die je bestelt worden niet geleverd. Contact met ze opnemen via telefoon/whatsapp/e-mail is onmogelijk want ze reageren niet. Pure oplichting!!

    Zwakke punten
    Oplichting

    Door Suus op 10 januari 2020 Reageer

  • Vorige week een bestelling gedaan. Snap dat het door de feestdagen iets langer duurt. Maar ondertussen zijn we ruim een week verder en nog geen melding dat er iets verstuurd is, terwijl op de site staat volgende dag verstuurd.
    Krijg ook geen enkele reactie op mail, app, Messenger via Facebook en telefonisch!
    Dure bestelling gedaan en betaald ben heel bang dat ik opgelicht wordt omdat er op geen manier contact te krijgen is. Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven anders had ik dat zeker gedaan. Hopelijk krijg ik op de 1 of andere manier nog een reactie, anders zo'n 250 euro kwijt 😭

    Sterke punten
    Nog niks. Alleen snelle automatische mail maar verder geen contact te krijgen.

    Zwakke punten
    Op geen enkele manier contact te krijgen in een week tijd. Niet via app, niet via mail, niet telefonisch en niet via Messenger op Facebook. Ronduit zeer slecht.

    Door Bea wentzel op 6 januari 2020 Reageer

  • Lio en Esperance verloren alles in de Shurgardbrand van Oud en Nieuw 2019-2020, ook hun gloednieuwe, dure kinderwagenset van Van Asten BabySuperstore. Pas gekocht en nog in de verpakking opgeslagen in de Shurgard box in afwachting van de baby. Helaas toonde Van Asten geen enkele coulance, niet eens korting voor een nieuwe aankoop. Terwijl particulieren wél hulp boden. Het verhaal staat op Hart van Nederland en Omroep West.

    Door Claudia op 5 januari 2020 Reageer

  • In feb 2019 een buggy gekocht online, 23 oktober melding van kapotte bekkeding gemaakt en sinds dien, tot op heden bezig om dit onder garantie gefixt te krijgen. Het verhaal is heel lang, dat bespaar ik jullie.
    Met andere woorden, een en al ellende en van asten krijgen alleen maar te horen.....sorry voor het ongemak!

    Zwakke punten
    Niet oplossing gericht!!!!!!

    Door Hermin op 23 december 2019 Reageer

  • Oplichters! Baby en Kinderwereld Spoorlaan 37D 3645EK Vinkeveen hier hebben zij hun pand. Nederland Algemeen: [email protected] K.v.K nummer: 60291257 Vobi verhuurder doet er niks mee... ze doen daar nog meer nep producten als webwinkelverkopen onder de naam lw sales onder andere domeinnamen.... Klanten betalen en krijgen ooit geleverd en worden aan het lijntje gehouden. Doe aangifte

    Zwakke punten
    klant betaald maar krijgt niks....

    Door Belachelijk dit! op 19 december 2019 Reageer (2 reacties)

  • Ik heb op 23 november een product besteld, Daarna dubbele mails ontvangen met factuur en ontvangstbevestiging (5 mails). Contact opgenomen via whatsapp, mail, telefoon en Facebook, maar geen reactie terug...

    Ik zie op Facebook veel boze emoticons onder hun posts, maar de negatieve reacties lijken verwijderd te zijn. Erg benieuwd hoe dat met mijn reactie gaat verlopen en of ik mijn product nog bezorgd krijg.

    Het vertrouwen slinkt met de dag helaas....

    Sterke punten
    De site ziet er betrouwbaar uit

    Zwakke punten
    Wel betaald, geen levering, geen reacties op contact.

    Door F op 3 december 2019 Reageer (2 reacties)

  • Onlangs een bestelling gedaan en niets meer vernomen. Geen track en trace ontvangen en krijg ze op geen enkele manier te pakken.
    Ik hoop niet dat ik opgelicht ben. Dit idee krijg ik nu wel. Erg jammer dat ik me tijdens mijn zwangerschap hier druk over moet maken

    Zwakke punten
    Niet bereikbaar zijn en geen antwoord krijgen

    Door Anita op 2 december 2019 Reageer (2 reacties)

  • Be careful of misleading DELIVERY TIME!
    I ordered a package on the workday before 22:00 and should receive it the next day, that is what they say during the purchase, under shipment information, and when you receive a confirmation email. However, its end of the 2nd day and I still have not received my order - shame as after trying to contact them I just received cold kind of F*** off emails! Blaming DHL and not trying even to fix the situation. I am very frustrated as I choose them only because of the delivery timing as it was a present. Now I need to go empty-handed or order somewhere else who at least apologize or send a notification about possible delays. Anyway, NEVER WILL USE their “fabulous” service again

    Thanks for nothing!

    Zwakke punten
    customer service, delivery time, info on your website

    Door Arturs op 1 december 2019 Reageer

  • Zwaar opgelicht bed bestelt nooit geleverd en.op fb alleen lezen niet reagerem

    Sterke punten
    Oplichten

    Zwakke punten
    Geld terug!!

    Door Ashley op 29 november 2019 Reageer (1 reactie)

  • 5 maanden geleden bed bestelt nooit geleverd en op.facebook gelijk geblokeerd aanstaande vrijdag aangifte doen tegen deze jakhals hoop dat ze hem gauw pakken!! Nooit vooraf betalen meer!! Maar als de politie.hem.niet vind ga ik zelf op onderzoek uit en dan heeft die.ut.slechter af

    Zwakke punten
    OPLICHTER GELD WEG VERKOPER ONBEREIKBAAR

    Door Roy op 29 november 2019 Reageer (2 reacties)

  • Leuke webshop met mooi aanbod, goede service, snelle levering en kwaliteit. Correcte prijzen en gemakkelijk en eenvoudig mobiel shoppen. Geregeld een leuke actie. Ik ben fan!

    Door Arwen Franken op 28 november 2019 Reageer

  • Via Google op kennis gekregen van Villa vrolijke. En werd op Google een grijs Koeka boxkleed aangeboden bij Villa Vrolijke voor een goede prijs. Door klikken op de site en daar bleek dat het alleen om 1 van de 5 kleuren ging.
    Waarop ik van de whats app service gebruik maakte. Op de eerste berichten kreeeg ik een reactie en werd er voorgesteld dat ik een alternatief Koeka boxkleed kon bestellen in een andere kleur voor dezelfde prijs. Nu heb ik daar een dag later netjes op gereageerd dat ik dat kleed graag wilde bestellen en gevraagd om de betaalgegevens. Ik wordt nu volledig genegeerd. Als je een service bied moet je deze als “web”winkel kunnen waarmaken anders niet aanbieden.
    Ook is het Makkelijk gezegd dat Google een fout maakt als het gaat om aanbieden van de prijs/producten.

    Door Pascalle op 6 november 2019 Reageer (1 reactie)

  • 17 weken geleden vol enthousiasme een babykamer besteld. 16/9 is de babykamer geleverd. Hierbij waren de volgende problemen: beschadiging lattenbodem, ontbreken van boutjes, commode beschadigd. 18/9 contact geweest kregen ter compensatie een cadeaubon van 40 euro en een nieuwe plank voor de commode (zal nagezonden worden, 30 werkdagen, spoed kennen ze niet met een kleintje op komst). We zouden op de hoogte worden gehouden over de levering, echter gebeurde dit niet en hebben zelf nog meerdere malen er achteraan gebeld in week 42 en 43. Meerdere keren te horen gekregen dat het onderdeel lang binnen was, maar nog niet uitgezocht was om te gaan verzenden i.v.m drukte. Uiteindelijk 29/10 het onderdeel pas ontvangen, geleverd bij de buren zonder enig overleg of briefje bij ons in de brievenbus. Buren moesten dit zelf dagen later bij ons melden, waardoor wij er pas achter kwamen dat het was geleverd. Op 2/11 hulp bij monteren gekregen vanuit eigen familie, bij uitpakken bleek het materiaal weer beschadigd met hele barsten er in. Toen bleek ook dat er weer 6 boutjes ontbraken en we deze zelf bij een speciaalzaak aan hebben moeten schaffen. Doordat al het andere materiaal lang had gestaan gelijmd en al (30 werkdagen) is het allemaal lekker gaan werken, waardoor het verbindingshoutje niet aansloot op het bovenblad van de commode en zorgde voor een scheur. Nu hebben we dus een commode met een scheur in het bovenblad, splinters, waar we straks ons kindje en hopelijk ook volgende kindje op moeten gaan verschonen. Het hele weekend was er geen contact te krijgen met van Asten, wel een mail verzonden. Maandag zelf gebeld, omdat ik nog niet was gebeld n.a.v. mijn mail. Medewerker van klacht was deze dag afwezig, zou de dag erna terug worden gebeld. Dat is dus vandaag dinsdag 5/11. Medewerker bleek ziek te zijn, ben dus niet gebeld en heb zelf weer contact opgenomen. Hierbij John van der Sanden of Zanden gesproken. Hij boodt aan om een monteur langs te sturen voor een nieuwe commode OF een cadeaubon van 75,- euro (waarbij je zelf nog 4,95 verzenden moet betalen aan de winkel als je deze uit zou willen geven, wat we al eens noodgedwongen hebben moeten doen) en uiteindelijk na veel pijn en moeite zelf de optie €75,- euro aan geld terug voor elkaar gekregen. Meneer John was dan ook verre van professioneel en begon het gesprek aanvallend, hoop niet dat meneer veel klanten zo aanspreekt.Leuk nu €75,- terug zul je denken (€1040 uitgegeven) eindstand nog een kapotte commode

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie bericht, te veel.

    Door Laura op 6 november 2019 Reageer

  • Helaas kan ik na mijn bestelling betaald te hebben niet in contact komen per app, telefoon of mail. Voor mij nooit meer helaas.

    Zwakke punten
    Contact leggen

    Door Linda op 30 oktober 2019 Reageer (1 reactie)

  • 15 oktober bestelling geplaatst, dat is nun2 weken geleden. Ik heb niks ontvangen en krijg op geen enkele manier contact. Niet via whatsapp, mail of telefoon.

    Door Sel op 29 oktober 2019 Reageer

  • Bed besteld nooit gekregen , smoesjes smoesjes, aangifte gedaan. Veldzicht
    164 is woonhuis . Niemand thuis

    Sterke punten
    Oplichten

    Door Danny op 28 oktober 2019 Reageer

  • Kinderwagen besteld en betaald . Wordt gezegd dat hij niet betaald is. Ze zijn niet bereikbaar. Steeds smoesjes ze zegt dat bedrijf is over genomen. Echte oplichting !

    Sterke punten
    Liegen en smoesjes verzinnen

    Zwakke punten
    Klantvriendelijk zijn. Geld terug betalen.

    Door Robbedoes op 23 oktober 2019 Reageer

  • eigenlijk 0 sterren.
    19 oktober een bestelling geplaatst.
    niets ontvangen en wel betaalt!
    telefoon wordt niet opgenomen.
    whatsapp, facebook, messenger, instagram, e-mail wordt niet op gereageerd.
    Website en social media zien er goed uit maar helaas verwijderen ze negatieve reacties van hun sociale media en geven ze geen gehoor op vragen.

    Update: Nadat ik contact heb gehad met de officiele leverancier van de producten, hebben zij contact weten te vinden met Villa Vrolijk. Zij geven aan dat het wel een verkooppunt is van hen maar dat het een en ander mis is gegaan. Nu hun contact kreeg ik ineens zeer spoedig een bericht via facebook massenger en per mail dat mijn betaling teruggestort was. Echter gaf men geen reden hiervoor op. Hier moest ik weer naar vragen en men gaf aan at het artikel beschadigd was en hierdoor niet konden opsturen.
    Mijn vertrouwen voor dit bedrijf is alsnog geschaad dus mijn advies blijft: Als het even kan.. bestel hier dan niets!
    Ik heb gelukkig mijn geld terug maar lees in vele reacties dat dit niet het geval was.

    Zwakke punten
    Slechte (geen) klantenservice + klantcontact.

    Door G.V. op 23 oktober 2019 Reageer (1 reactie)

  • test review

    Door Rutger op 8 oktober 2019 Reageer

  • Bedje bested en betaald maar nooit de bed gekregen EN ook geen geld terug. Ze reageren niet eens op berichten, op facebook of wat dan ook. Schandalig om ouders die het beste voor hebben met hun kinderen en het beste willen zo te behandelen.

    Sterke punten
    IN HET OPLICHTEN VERDIENEN ZE 5 STERREN

    Zwakke punten
    GELD TERUG GEVEN.

    Door ANGELA op 27 september 2019 Reageer (1 reactie)

  • Ik heb kortgeleden een bestelling gedaan voor een kinderwagen en autostoel. Eenmaal bezorgd bleek dat het de verkeerde kleur kinderwagen was én dat hij hevig beschadigd was. Na telefonisch contact te hebben gehad met een man die het verschil tussen 'pink' en 'fuchsia' niet begrijpt, wordt er een retourzending gepland. Deze retourzending kan alleen worden gedaan op maandag tot en met vrijdag tussen 9 en 19u 's avonds. Afgesproken was dinsdag (gisteren). Gisteren de hele dag aan huis gekluisterd geweest om rond 17 uur een e-mail te krijgen dat er een fout is gemaakt en dat GLS niet komt. Er is zonder dit met mij te overleggen een transport op woensdag gepland. Wanneer ik aangeef dat ik werk en dat men op zijn minst kan overleggen of dit wel uitkomt; wordt er gezegd: het kan ook op uw werk opgehaald worden of bij een GLS-servicepunt worden gebracht. Het is een doos zo groot als dat mijn auto breed is. Ik weet het verder niet; maar zie ik eruit alsof ik een vorkheftruck in mijn garage heb staan? Het is een complete kinderwagen incl autostoel - geen schoenendoos. Uiteindelijk afgesproken dat de GLS chauffeur (waarvan zij geen tijdsvak konden geven de eerste keer) woensdag tussen 09:30 en 12:30 het pakket dat mijn gang blokkeert op komt halen. Het is inmiddels 13u geweest en geen GLS. Na wederom telefonisch contact een telefoniste gesproken die aangeeft dat men NOOIT een tijdsvak mag geven omdat GLS... Nou ja, blijkbaar omdat GLS een goedkope ballentent is. Ik moet maar tot na 15u vandaag wachten en hopen dat GLS komt opdagen.

    Wanneer zij mijn retour hebben opgehaald, wordt pas een nieuwe kinderwagen + kinderstoel gestuurd. Het is dan ook maar de vraag of deze wel correct is of op zijn minst goed verpakt zou zijn. Ik ben er huiverig voor.

    Ik zit inmiddels al 2 dagen aan huis gekluisterd met een fulltime baan waarbij ze mij op kantoor verwachten; ik word nergens gecompenseerd en tot nu toe is er van elke afspraak met van Asten Babystore niks terecht gekomen. Ik vind dit ontzettend slecht en de telefonistes zijn niet in staat om verder te kijken dan slechts het aanbieden van een onpersoonlijke excuses en het herhalen van protocol. Uitermate klantonvriendelijk vanuit mijn optiek.


    Ook dag 2 komt er niemand opdagen. Alle soortgelijke kinderwagens blijken beschadigd te zijn en het licht op de website wijkt dusdanig af dat er een groot verschil qua kleur zit.

    Uiteraard is niks hun schuld en excuses - oh en een fijne dag verder.

    Dan krijg je uiteindelijk een compensatie aangeboden dat echt een lachertje is (€50,- compensatie voor een inmiddels derderangs kinderwagen) en kun je verder de boom in. Ik raad iedereen aan om hier je tijd niet aan te verdoen.

    Sterke punten
    - smoezen verzinnen

    Zwakke punten
    - klantenservice
    - telefonisten
    - spullen verkopen
    - dingen retourneren
    - compensatie bieden

    Door Joyce op 18 september 2019 Reageer

  • Wij hebben een fijn contact gehad en zijn zeer deskundig geholpen bij het uitzoeken van onze kinderwagen. Dus voor ons een prima webshop en een aanrader en wij kunnen ons ook echt niet in de negatieve reviews vinden. Denk dat het i.d.d. een hetze is van een paar mensen die met een hele vrienden, familie en kennissenkring een hartelijk en menselijk bedrijf proberen kapot te maken. Jammer, want voor ons is het een prima bedrijf waar je goed en vriendelijk advies krijgt.

    Sterke punten
    vriendelijk
    behulpzaam
    bekwaamheid
    goed advies
    mooie producten

    Door Adam op 10 september 2019 Reageer

  • Ben zeer tevreden over Baby en Kinderwereld. Voor mij een aanrader. Goed advies gekregen en netjes behandeld

    Sterke punten
    goed advies
    mooie producten
    netjes behandeld

    Door Maria op 9 september 2019 Reageer

  • Ben zeer tevreden. Heb mijn kinderwagen bij Baby en Kinderwereld gekocht en hij is mooier dan op de foto. Prima advies, echt mooie kinderwagens en betaalbaar. Aanrader.

    Sterke punten
    prima advies
    mooie kinderwagens
    betaalbaar

    Door Rosita Kuipers op 1 september 2019 Reageer (1 reactie)