• test review

    Door Rutger op 8 oktober 2019 Reageer

  • Bedje bested en betaald maar nooit de bed gekregen EN ook geen geld terug. Ze reageren niet eens op berichten, op facebook of wat dan ook. Schandalig om ouders die het beste voor hebben met hun kinderen en het beste willen zo te behandelen.

    Sterke punten
    IN HET OPLICHTEN VERDIENEN ZE 5 STERREN

    Zwakke punten
    GELD TERUG GEVEN.

    Door ANGELA op 27 september 2019 Reageer (1 reactie)

  • Ik heb kortgeleden een bestelling gedaan voor een kinderwagen en autostoel. Eenmaal bezorgd bleek dat het de verkeerde kleur kinderwagen was én dat hij hevig beschadigd was. Na telefonisch contact te hebben gehad met een man die het verschil tussen 'pink' en 'fuchsia' niet begrijpt, wordt er een retourzending gepland. Deze retourzending kan alleen worden gedaan op maandag tot en met vrijdag tussen 9 en 19u 's avonds. Afgesproken was dinsdag (gisteren). Gisteren de hele dag aan huis gekluisterd geweest om rond 17 uur een e-mail te krijgen dat er een fout is gemaakt en dat GLS niet komt. Er is zonder dit met mij te overleggen een transport op woensdag gepland. Wanneer ik aangeef dat ik werk en dat men op zijn minst kan overleggen of dit wel uitkomt; wordt er gezegd: het kan ook op uw werk opgehaald worden of bij een GLS-servicepunt worden gebracht. Het is een doos zo groot als dat mijn auto breed is. Ik weet het verder niet; maar zie ik eruit alsof ik een vorkheftruck in mijn garage heb staan? Het is een complete kinderwagen incl autostoel - geen schoenendoos. Uiteindelijk afgesproken dat de GLS chauffeur (waarvan zij geen tijdsvak konden geven de eerste keer) woensdag tussen 09:30 en 12:30 het pakket dat mijn gang blokkeert op komt halen. Het is inmiddels 13u geweest en geen GLS. Na wederom telefonisch contact een telefoniste gesproken die aangeeft dat men NOOIT een tijdsvak mag geven omdat GLS... Nou ja, blijkbaar omdat GLS een goedkope ballentent is. Ik moet maar tot na 15u vandaag wachten en hopen dat GLS komt opdagen.

    Wanneer zij mijn retour hebben opgehaald, wordt pas een nieuwe kinderwagen + kinderstoel gestuurd. Het is dan ook maar de vraag of deze wel correct is of op zijn minst goed verpakt zou zijn. Ik ben er huiverig voor.

    Ik zit inmiddels al 2 dagen aan huis gekluisterd met een fulltime baan waarbij ze mij op kantoor verwachten; ik word nergens gecompenseerd en tot nu toe is er van elke afspraak met van Asten Babystore niks terecht gekomen. Ik vind dit ontzettend slecht en de telefonistes zijn niet in staat om verder te kijken dan slechts het aanbieden van een onpersoonlijke excuses en het herhalen van protocol. Uitermate klantonvriendelijk vanuit mijn optiek.


    Ook dag 2 komt er niemand opdagen. Alle soortgelijke kinderwagens blijken beschadigd te zijn en het licht op de website wijkt dusdanig af dat er een groot verschil qua kleur zit.

    Uiteraard is niks hun schuld en excuses - oh en een fijne dag verder.

    Dan krijg je uiteindelijk een compensatie aangeboden dat echt een lachertje is (€50,- compensatie voor een inmiddels derderangs kinderwagen) en kun je verder de boom in. Ik raad iedereen aan om hier je tijd niet aan te verdoen.

    Sterke punten
    - smoezen verzinnen

    Zwakke punten
    - klantenservice
    - telefonisten
    - spullen verkopen
    - dingen retourneren
    - compensatie bieden

    Door Joyce op 18 september 2019 Reageer

  • Wij hebben een fijn contact gehad en zijn zeer deskundig geholpen bij het uitzoeken van onze kinderwagen. Dus voor ons een prima webshop en een aanrader en wij kunnen ons ook echt niet in de negatieve reviews vinden. Denk dat het i.d.d. een hetze is van een paar mensen die met een hele vrienden, familie en kennissenkring een hartelijk en menselijk bedrijf proberen kapot te maken. Jammer, want voor ons is het een prima bedrijf waar je goed en vriendelijk advies krijgt.

    Sterke punten
    vriendelijk
    behulpzaam
    bekwaamheid
    goed advies
    mooie producten

    Door Adam op 10 september 2019 Reageer

  • Ben zeer tevreden over Baby en Kinderwereld. Voor mij een aanrader. Goed advies gekregen en netjes behandeld

    Sterke punten
    goed advies
    mooie producten
    netjes behandeld

    Door Maria op 9 september 2019 Reageer

  • Ben zeer tevreden. Heb mijn kinderwagen bij Baby en Kinderwereld gekocht en hij is mooier dan op de foto. Prima advies, echt mooie kinderwagens en betaalbaar. Aanrader.

    Sterke punten
    prima advies
    mooie kinderwagens
    betaalbaar

    Door Rosita Kuipers op 1 september 2019 Reageer (1 reactie)

  • Voor mij een prima webshop met mooie producten. Kan niet anders zeggen. Goed advies, kwalitatieve producten tegen een betaalbare prijs en voor mij een aanrader. Had de andere reviews gelezen en vond het wel heel toevallig dat er een hoop dezelfde achternamen voorkwamen. Kreeg het idee dat er een hetze bezig was dus ik heb toen mijn order geplaatst en ik heb daar absoluut geen spijt van. Ik ben zeer tevreden over Baby en Kinderwereld. Voor mij een aanrader.

    Sterke punten
    Goed advies
    Kwalitatieve producten
    Betaalbaar
    Aanrader

    Zwakke punten
    geen

    Door Tineke op 1 september 2019 Reageer

  • Ik ben zeer tevreden over Baby en Kinderwereld. Was eerst wat terughoudend ivm de reviews maar toen ik ze beter ging lezen kreeg ik het gevoel dat het een hetze is tegen dit bedrijf. Ik heb toen de beslissing genomen om hier mijn babykamer en kinderwagen te bestellen en ik kan zeggen dat ik er heel erg tevreden over ben. Betaalbaar, zeer goede kwaliteit, goed advies etc. Ik ben blij dat ik die reviews mij niet hebt laten beinvloeden want voor mij is het een prima webshop en een aanrader.

    Sterke punten
    betaalbaar
    goede kwaliteit
    goed advies
    prima webshop

    Zwakke punten
    geen

    Door Marian op 30 augustus 2019 Reageer

  • Ik heb een fiets voor mijn dochter besteld bij villa vrolijk waarna ik na de bestelling ineens de slechte reviews las. Geschrokken heb ik contact gezocht. Werd in eerste instantie erg wantrouwend echter werd er vrij snel ( binnen een uurtje) gereageerd op mijn berichtje via Facebook. Mijn zorgen werden weggenomen en er werd mij aangegeven wanneer de fiets geleverd zou worden. Op de dag van levering ontving ik een berichtje met de vraag of de fiets in goede orde ontvangen was. Vond ik erg attent. Al met al prima service en voor mij onterechte wantrouwen achteraf. Hartelijk dank voor de service Villa Vrolijk

    Sterke punten
    Reageren snel, vriendelijk en attent

    Door Yvonne op 21 augustus 2019 Reageer

  • Meerdere producten besteld op 16 mei waar een prima levertijd bij werd aangegeven. Na het plaatsen van de bestelling kregen we bericht dat sommige artikelen momenteel niet op voorraad waren en vertraging opliepen. Kan dat niet gewoon op de website al worden aangegeven voordat je bestelt? Een schatting van enkele weken... Oké. Enkele weken later werd de bestelling nogmaals vertraagd omdat sommige artikelen nog steeds niet leverbaar waren... Uiteindelijk kregen we onze bestelling thuis geleverd, maar er ontbrak een artikel (badstandaard). Babydump vertelde mij, na 25-30 minuten in de wacht te hebben gehangen voor de klantenservice, dat ze niet wisten waar die gebleven was (hoe is dat mogelijk?!).

    Er moest een nieuwe worden toegezonden en aangezien mijn vrouw intussen al bevallen was wilden we er haast achter zetten. Excuses werden gemaakt en afspraak was levering einde van de week en uiterlijk vrijdag 5 juli. Die dag niets ontvangen. Zaterdag gebeld (30 min. in de wacht) en hij was nog steeds niet verstuurd. Weer excuses, hij zou er maandag écht uit gaan en dan zou hij er dinsdag, uiterlijk woensdag zijn. Nee hoor, woensdag niets binnen. Weer gebeld, 30 min. in de wacht, weer excuses. Logistieke problemen met een nieuw systeem zouden de oorzaak zijn. Vrijdag 12 juli hadden we dan eindelijk onze volledige bestelling in huis.

    Bestellen op 16 mei en ontvangen op 12 juli?! Niet normaal. Geen enkele compensatie voor het niet nakomen van meerdere afspraken en een klantenservice waar zelfs de meest lugubere telefoonbedrijven nog goed door lijken.

    Nooit meer Babydump. Ze doen de naam eer aan.

    Sterke punten
    Kwaliteit van producten is in orde.

    Zwakke punten
    Klantenservice
    Levering
    Afspraken nakomen
    Klantvriendelijkheid
    Professionaliteit

    Door Joey op 18 juli 2019 Reageer

  • OPLICHTERS! DIEVEN! Sinds 17 juli 2018 een bed besteld voor onze zoon. Smoesjes na smoesjes en nu reageren ze totaal niet meer per mail! Facebook en andere pagina’s houden ze wel up to date, om andere mensen in de val te doen lokken. Dieven! WIJ WILLEN ONS GELD TERUG!!!

    Sterke punten
    OPLICHTERS!!!!!

    Zwakke punten
    DIEVEN!!!!

    Door Van Namen op 15 juni 2019 Reageer (1 reactie)

  • Onlangs de tipi bed frame besteld. Twee dagen later het bed al in huis. Werd ook binnen 5 minuten gereageerd op mijn whatsapp bericht. Goede service en snelle verzending. Zou hier zeker weer bestellen.

    Door Smit op 3 juni 2019 Reageer

  • Half februari de hobbelpaard rosa besteld en betaald. Het is nu eind mei en heb nog steeds niets ontvangen. Mijn dochtertje is hierdoor haar verjaardagscadeau misgelopen. Werd aan het lijntje gehouden dat de leverancier het elke keer de volgende week zou leveren. Eigenaresse Johanna Jobse reageert niet meer. Ik voel me zwaar opgelicht....

    Sterke punten
    Je aan het lijntje houden

    Zwakke punten
    Product leveren

    Door Metty op 31 mei 2019 Reageer (2 reacties)

  • Inmiddels wacht ik anderhalve week op mijn bestelling die ik helaas reeds betaald heb. Via alle mogelijke wegen geprobeerd contact op te nemen maar op geen enkele manier reactie. Telefoon wordt niet opgenomen, emails niet beantwoord, net als whatsapp en facebook messenger-berichten. Ik kan fluiten naar mijn geld, wat een oplichters!! Nooit hier bestellen!! 1 ster is nog teveel.

    Zwakke punten
    Zakkenvullers, producten wel betaald maar niet geleverd. Geen contact met ze mogelijk.

    Door Rosita op 28 mei 2019 Reageer

  • Inmiddels wacht ik anderhalve week op mijn bestelling die ik helaas reeds betaald heb.
    Ik heb via alle mogelijke wegen geprobeerd contact op te nemen maar op geen enkele poging krijg ik een reactie.
    Telefoon wordt niet opgenomen, emails niet beantwoord, net zoals whatsapp en facebook messenger-berichten.
    Ik kan fluiten naar mijn geld, wat een oplichters!! Nooit hier bestellen!! 1 ster is nog teveel.

    Zwakke punten
    Zakkenvullers, producten wel betaald maar niet geleverd. Geen contact met ze mogelijk.

    Door Rosita op 28 mei 2019 Reageer

  • De tijd over mijn klacht over de box Coming Kids duurde erg lang voordat het correct was afgehandeld. De box heeft 2 weken oncompleet midden in de woonkamer gestaan. Er waren al meerdere klachten over de box binnen gekomen vertelde een medewerker mij maar ze bleven hem toch verkopen op de website ondanks dat er de verkeerde schroeven in zaten. En dit voor een box van 200 euro! Hoevaak ik ook belde ik moest maar gewoon afwachten. Uiteindelijk na bijna dagelijks contact en langere tijd wachten zelf maar schroeven gekocht en deze laten vermaken. De verzending was ook slecht. Slechte ervaring en dus zeker geen aanrader!!

    Sterke punten
    Toen de tijd van de levering van 9/11 naar 2 uur verschoof werd ik gebeld.

    Zwakke punten
    Al het bovengenoemde.

    Door Savannah van Meijgaarden op 23 mei 2019 Reageer

  • - Artikelen besteld bij dit bedrijf rond 15:00 uur op donderdags
    - bedrijf heeft pas de volgende dag (op een vrijdag) de artikelen verzonden met GLS.
    - Zaterdag levering is blijkbaar niet van toepassing terwijl ik de artikelen in het weekend nodig had.
    - Op zaterdag naar de concurrent gereden om de artikelen in de winkel op te halen, vervolgens direct een mail gestuurd dat ik de artikelen wil annuleren.
    - Vrijwel direct reactie dat dit geen probleem was en ik het pakket kon weigeren aan de deur.
    - Maandag werd het pakket verwacht, dus overdag heb ik een briefje op de deur gehangen dat ik de pakketen wou weigeren
    - Pakketbezorger heeft het briefje gemist, en de pakketten zijn (zonder mijn uitdrukkelijke toestemming) bij de buren bezorgt.
    - Bedrijf op de hoogte gesteld, maar dit was mijn probleem want ik had schijnbaar online via de vervoerder het pakket op afstand kunnen annuleren (hadden ze me eerder niet op gewezen. Kortom ik moest de pakketten maar bij de buren ophalen en terugsturen op eigen kosten.
    - Heel veel heen en weer gemaild, ik heb het bedrijf meerdere keren gewezen op de consumentenwetgeving waarin is geregeld dat bij de buren afleveren niet mag tenzij hier specifiek toestemming voor is gegeven door de klant, maar de medewerkster bleef volhouden dat dit mijn probleem was. En ik moest opdraaien voor de retourkosten.
    - Uiteindelijk zelf de artikelen terug gestuurd met bijna 20 euro verzendkosten.
    - Geld terug gekregen maar niet de retourkosten.

    Verschrikkelijk bedrijf, ontzettend onaardige klantenservice die de wetgeving omtrent kopen op afstand niet respecteert. Ik bestel hier nooit meer, en kan iedereen dit ook afraden! Er zijn genoeg bedrijven met meer service!

    Door Bas op 15 mei 2019 Reageer

  • ATTENTION! Do not buy in this shop! You will get wrong promises, no product and no money back!!!! I ordered a pram four months before the birth of my child (delivery: 4-6 weeks). But after 2 months there was no reaction from the company. I wrote an e-mail and they promised the delivery for the next three weeks but without an result. After three months I couldn't wait longer so I ask for the refund. (I paid the pram two days after the order.) Now it is one year ago and there is still no refund. The owner tells you stories of her life to excuse everything. It's necessary to get in contact with a lawyer and the police. The owner, Mrs Jobse isn't interested in solving the problem. Even an agreement of a refund in steps she didn't hold. Maybe the police find a way out. I hope she will get a same experience in life. It's very sad what happens to young families. After one year she didn't refund a cent. And she didn't answer anymore.

    Sterke punten
    Nothing

    Zwakke punten
    Everything

    Door Sarah op 12 mei 2019 Reageer

  • I am very satisfied with Baby en Kinderwereld. They give good advice and have very beautiful and sustainable products. We are therefore very satisfied with the pram and baby room that we have purchased from them. We want to thank you for your help without pressure to sell. We will definitely be back with you (and our friends and family too).

    Sterke punten
    good advise
    beautiful and sustainable product
    no pressure to sell

    Zwakke punten
    nothing

    Door Shawn Woods op 7 mei 2019 Reageer

  • OPGEPAST ⚠ OPLICHTERS!!! KOOP NIETS VAN baby en kinderwereld! NIET betrouwbaar, NIET eerlijk,... Smoesje na smoesjes. Wij hebben extreem veel geduld gehad. Juli 2018 plaatste we onze bestelling. Nog steeds geen levering! We zijn bijna een jaar verder. Niets! Geen levering! Geen geld terug! Echte schande!

    Sterke punten
    Baby en kinderwereld zijn OPLICHTERS!

    Zwakke punten
    Een dikke nul voor dit bedrijf!

    Door Van Namen op 3 mei 2019 Reageer

  • December besteld. Na geen levering contact opgenomen. Bestelling is geannuleerd. Geld is tot op heden niet terug gestort. Geen reactie op aangetekend brief. Mevr, heeft genoeg tijd en kans gehad geld terug te storten. Mevr houd ons al tijden aan het lijntje. Dat ze het geld bedrag terug stort.

    Helaas kunnen wij niets anders doen als andere op de hoogte te stellen van de webshop en aangifte te doen.

    Mocht u toch heel graag hier willen kopen, doe het met creditcard. Zij kunnen u geld wel terug halen. Helaas hebben wij dit niet gedaan.

    *ketel is de naam

    Order nr ; 2018/ORD00487

    Sterke punten
    Klant aan het lijntje houden

    Zwakke punten
    Zie bovenstaande tekst

    Door Ketel op 28 april 2019 Reageer

  • Wij zijn erg blij met de tweeling kinderwagen Diamond Supreme. Eerlijk advies gekregen over de tweeling kinderwagens zodat wij een goede keus konden maken. Er werd geen druk uitgeoefend en dat gaf ons een goed gevoel. In andere babywinkels kregen wij dat gevoel wel. Voor ons zijn jullie een toppertje.

    Sterke punten
    heel groot assortiment kinderwagens etc.
    wordt geen druk uitgeoefend om iets te kopen.
    krijgt op alle vragen goede en eerlijke informatie
    prima webshop

    Zwakke punten
    geen

    Door Diana op 5 april 2019 Reageer

  • Wij zijn erg blij met de tweeling kinderwagen Diamond Supreme. Eerlijk advies gekregen over de tweeling kinderwagens zodat wij een goede keus konden maken. Er werd geen druk uitgeoefend en dat gaf ons een goed gevoel. In andere babywinkels kregen wij dat gevoel wel. Voor ons zijn jullie een toppertje.

    Sterke punten
    heel groot assortiment kinderwagens etc.
    wordt geen druk op jou uitgeoefend om iets te kopen.
    krijgt op alle vragen goede en eerlijke informatie
    prima webshop

    Zwakke punten
    geen

    Door Diana op 5 april 2019 Reageer

  • Wij zijn erg blij met de tweeling kinderwagen Diamond Supreme die wij hebben gekocht. Eerlijk advies gekregen over de tweeling kinderwagens zodat wij een weloverwogen keus konden maken. Er werd geen druk op ons uitgeoefend en dat gaf ons een goed gevoel. Wij waren in andere babywinkels geweest en kregen het gevoel dat ze druk uitoefenden om te verkopen. Voor ons zijn jullie een toppertje.

    Sterke punten
    heel groot assortiment kinderwagens etc.
    wordt geen druk op jou uitgeoefend om iets te kopen.
    krijgt op alle vragen goede en eerlijke informatie
    de kinderwagen is echt een plaatje en wij zijn er erg trots op
    prima webshop

    Zwakke punten
    geen

    Door Diana op 5 april 2019 Reageer

  • Wij zijn erg blij met de tweeling kinderwagen Diamond Supreme die wij bij Baby en Kinderwereld hebben gekocht.
    Eerlijk advies gekregen over alle tweeling kinderwagens die wij op het oog hadden zodat wij een weloverwogen keus konden maken. Er werd geen druk op ons uitgeoefend en dat gaf ons een goed gevoel. Wij waren al in een aantal babywinkels geweest en daar kregen wij het gevoel dat er alles aan gedaan werd zolang je maar iets kocht. Voor ons zijn jullie een toppertje.

    Sterke punten
    heel groot assortiment kinderwagens etc.
    wordt geen druk op jou uitgeoefend om iets te kopen.
    krijgt op alle vragen goede en eerlijke informatie
    de kinderwagen is echt een plaatje en wij zijn er erg trots op
    prima webshop

    Zwakke punten
    geen

    Door Diana op 5 april 2019 Reageer