• Ik kon hier de koeka speenkoorden ( steel grey )nog bestellen. Jammer dat ze eruit gaan, maar heel fijn dat jullie ze nog hadden! Heb wel de laatste 3 besteld. Haha, nu zijn ze op.
    Snel geleverd; ook fijne site om spullen te zoeken. Zal zeker vaker bij jullie bestellen!

    Door renate op 28 februari 2020 Reageer

  • Gisteren bij Villa Vrolijk leuk speelgoed van Skip Hop besteld, vanmiddag alles netjes ontvangen. Mijn kinderen zijn helemaal gek van het nachtlampje Lammetje. De 9maanden beurs korting van 15% is leuk meegenomen, waardoor Villa Vrolijk mij de laagste online prijs kon bieden.

    Sterke punten
    - laagste prijs online
    - snel geleverd

    Zwakke punten
    - shop was een beetje traag soms

    Door Saar op 28 februari 2020 Reageer

  • Twee dagen geleden een dreamblanket en hydrofiele doeken van Aden and Anais besteld. Had zeer eerst een paar eurootjes goedkoper gevonden bij Amazon, maar na contact met Villa Vrolijk Whatsapp leuke korting ontvangen.

    Sterke punten
    - denken mee met hun klanten
    - korting gekregen
    - uitgebreide outlet met erg lage prijsjes

    Zwakke punten
    - niets negatief ervaren dus komen hier zeker nog terug

    Door Eline op 19 februari 2020 Reageer

  • Op mail werd niet meteen gereageerd, maar de volgende dag toch antwoord ontvangen en alles keurig opgelost.
    Als je bestelling dringend is, neem dan even wel contact met ze, mijn bestelling was een dagje vertraagd!!! Twee dagen na mijn bestelling was mijn Baby's Only Verf ontvangen en de babykamer is helemaal top nu!

    Sterke punten
    Mooie betrouwbare site

    Zwakke punten
    - duurt een paar uur alvorens je antwoord krijgt

    Door Anke op 6 februari 2020 Reageer

  • Betaald, twee dagen later nog niets ontvangen. Derde dag eindelijk mail gehad dat ze het geld terug storten omdat er iets mis was gegaan in de voorraad. Ben benieuwd. Update : centjes meteen ontvangen na de mail, dus wel correct afgehandeld.

    Sterke punten
    - leuke mooie shop
    - mooie prijsjes

    Zwakke punten
    - communicatie is werkpunt

    Door Daphne op 5 februari 2020 Reageer

  • Ontzettend tevreden over deze web winkel.
    Twee weken geleden bestelling gedaan en betaald met Afterpay. De volgende dag alles in huis. Deze week contact genomen omdat er een deurtje van het Little Dutch keukentje beschadigd was, en heb meteen een nieuw exemplaar ontvangen zonder vragen. Was een cadeau dus we hadden het niet meteen gezien :-(

    Sterke punten
    - mooie shop
    - service na verkoop is helemaal top!

    Door Mama op 29 januari 2020 Reageer

  • Veel spulletjes gekocht in de outlet, waren eigenlijk allemaal nog recent en toch al geprijsd aan -50%. Twee dagen later alles ontvangen en spulletjes waren zelfs netjes verpakt, wat over andere outlets niet altijd kan gezegd.

    Sterke punten
    - erg lage prijzen in de outlet
    - vlotte levering

    Zwakke punten
    - geen

    Door Eef op 28 januari 2020 Reageer

  • Ik had een bestelling geplaatst, per whatsapp om een status gevraagd daar geen reactie op gehad, gebeld, maar telefonisch geen gehoor toen dacht ik o de slechte reviews ik had beter moeten weten..
    Een mail gestuurd met de vraag wanneer mijn bestelling zou komen en indien dit niet lukt of ik mijn geld kan terug krijgen.
    Keurig de volgende dag een mail ontvangen, artikel kon niet meer geleverd worden en de toezegging dat ik mijn geld zou terug krijgen.
    2 dagen later stond het geld op mijn rekening.

    Ik snap dat mensen zich ongerust maken zeker omdat ze telefonisch eigenlijk niet bereikbaar zijn en op de whatsapp wordt niet gereageerd. Ik zou Villa Vrolijk willen meegeven dit anders te doen dit voorkomt een hoop negatieve reviews

    Zwakke punten
    Niet telefonisch bereikbaar en op whatsapp berichten wordt niet gereageerd

    Door M.O. op 18 januari 2020 Reageer

  • Wat een aangename verrassing deze winkel! Wat een mooie producten en nog beter de prijzen. Het was moeilijk te kiezen maar voor ons kraamcadeautje zijn we zo goed geslaagd met de knuffelpop Rosa (35cm) en de houten trekdier ijsbeer van Little Dutch. Opvallend snel verstuurd en bij het openen van de doos zag ik dat het popje prachtig ingepakt was, zo fijn ivm de hygiëne.. vol lof over deze bestelling mbt levering, de prijzen en producten.

    Sterke punten
    - verpakking

    Door Rianka op 10 januari 2020 Reageer

  • Vorige week een bestelling gedaan. Bericht ontvangen dat het door de feestdagen iets langer duurt. Ondertussen zijn we een weekje verder en vandaag wel alles ontvangen. Gelukkig maar, had een volledige babyuitzet van Baby's Only besteld voor meer dan 250 EUR, best dure bestelling dus.

    Sterke punten
    - Snelle automatische mail
    - Persoonlijke mail om vertraging te melden

    Zwakke punten
    - 1 week gewacht op mijn bestelling

    Door Bea op 6 januari 2020 Reageer

  • Lio en Esperance verloren alles in de Shurgardbrand van Oud en Nieuw 2019-2020, ook hun gloednieuwe, dure kinderwagenset van Van Asten BabySuperstore. Pas gekocht en nog in de verpakking opgeslagen in de Shurgard box in afwachting van de baby. Helaas toonde Van Asten geen enkele coulance, niet eens korting voor een nieuwe aankoop. Terwijl particulieren wél hulp boden. Het verhaal staat op Hart van Nederland en Omroep West.

    Door Claudia op 5 januari 2020 Reageer

  • In feb 2019 een buggy gekocht online, 23 oktober melding van kapotte bekkeding gemaakt en sinds dien, tot op heden bezig om dit onder garantie gefixt te krijgen. Het verhaal is heel lang, dat bespaar ik jullie.
    Met andere woorden, een en al ellende en van asten krijgen alleen maar te horen.....sorry voor het ongemak!

    Zwakke punten
    Niet oplossing gericht!!!!!!

    Door Hermin op 23 december 2019 Reageer

  • Oplichters! Baby en Kinderwereld Spoorlaan 37D 3645EK Vinkeveen hier hebben zij hun pand. Nederland Algemeen: [email protected] K.v.K nummer: 60291257 Vobi verhuurder doet er niks mee... ze doen daar nog meer nep producten als webwinkelverkopen onder de naam lw sales onder andere domeinnamen.... Klanten betalen en krijgen ooit geleverd en worden aan het lijntje gehouden. Doe aangifte

    Zwakke punten
    klant betaald maar krijgt niks....

    Door Belachelijk dit! op 19 december 2019 Reageer (2 reacties)

  • Ik heb op 23 november een product besteld, Daarna dubbele mails ontvangen met factuur en ontvangstbevestiging (5 mails). Contact opgenomen via whatsapp, mail, telefoon en Facebook, maar geen reactie terug...

    Ik zie op Facebook veel boze emoticons onder hun posts, maar de negatieve reacties lijken verwijderd te zijn. Erg benieuwd hoe dat met mijn reactie gaat verlopen en of ik mijn product nog bezorgd krijg.

    Het vertrouwen slinkt met de dag helaas....

    Sterke punten
    De site ziet er betrouwbaar uit

    Zwakke punten
    Wel betaald, geen levering, geen reacties op contact.

    Door F op 3 december 2019 Reageer (2 reacties)

  • Onlangs een bestelling gedaan en niets meer vernomen. Geen track en trace ontvangen en krijg ze op geen enkele manier te pakken.
    Ik hoop niet dat ik opgelicht ben. Dit idee krijg ik nu wel. Erg jammer dat ik me tijdens mijn zwangerschap hier druk over moet maken

    Zwakke punten
    Niet bereikbaar zijn en geen antwoord krijgen

    Door Anita op 2 december 2019 Reageer (2 reacties)

  • Be careful of misleading DELIVERY TIME!
    I ordered a package on the workday before 22:00 and should receive it the next day, that is what they say during the purchase, under shipment information, and when you receive a confirmation email. However, its end of the 2nd day and I still have not received my order - shame as after trying to contact them I just received cold kind of F*** off emails! Blaming DHL and not trying even to fix the situation. I am very frustrated as I choose them only because of the delivery timing as it was a present. Now I need to go empty-handed or order somewhere else who at least apologize or send a notification about possible delays. Anyway, NEVER WILL USE their “fabulous” service again

    Thanks for nothing!

    Zwakke punten
    customer service, delivery time, info on your website

    Door Arturs op 1 december 2019 Reageer

  • Zwaar opgelicht bed bestelt nooit geleverd en.op fb alleen lezen niet reagerem

    Sterke punten
    Oplichten

    Zwakke punten
    Geld terug!!

    Door Ashley op 29 november 2019 Reageer (1 reactie)

  • 5 maanden geleden bed bestelt nooit geleverd en op.facebook gelijk geblokeerd aanstaande vrijdag aangifte doen tegen deze jakhals hoop dat ze hem gauw pakken!! Nooit vooraf betalen meer!! Maar als de politie.hem.niet vind ga ik zelf op onderzoek uit en dan heeft die.ut.slechter af

    Zwakke punten
    OPLICHTER GELD WEG VERKOPER ONBEREIKBAAR

    Door Roy op 29 november 2019 Reageer (2 reacties)

  • Leuke webshop met mooi aanbod, goede service, snelle levering en kwaliteit. Correcte prijzen en gemakkelijk en eenvoudig mobiel shoppen. Geregeld een leuke actie. Ik ben fan!

    Door Arwen Franken op 28 november 2019 Reageer

  • Via Google op kennis gekregen van Villa vrolijke. En werd op Google een grijs Koeka boxkleed aangeboden bij Villa Vrolijke voor een goede prijs. Door klikken op de site en daar bleek dat het alleen om 1 van de 5 kleuren ging.
    Waarop ik van de whats app service gebruik maakte. Op de eerste berichten kreeeg ik een reactie en werd er voorgesteld dat ik een alternatief Koeka boxkleed kon bestellen in een andere kleur voor dezelfde prijs. Nu heb ik daar een dag later netjes op gereageerd dat ik dat kleed graag wilde bestellen en gevraagd om de betaalgegevens. Ik wordt nu volledig genegeerd. Als je een service bied moet je deze als “web”winkel kunnen waarmaken anders niet aanbieden.
    Ook is het Makkelijk gezegd dat Google een fout maakt als het gaat om aanbieden van de prijs/producten.

    Door Pascalle op 6 november 2019 Reageer (1 reactie)

  • 17 weken geleden vol enthousiasme een babykamer besteld. 16/9 is de babykamer geleverd. Hierbij waren de volgende problemen: beschadiging lattenbodem, ontbreken van boutjes, commode beschadigd. 18/9 contact geweest kregen ter compensatie een cadeaubon van 40 euro en een nieuwe plank voor de commode (zal nagezonden worden, 30 werkdagen, spoed kennen ze niet met een kleintje op komst). We zouden op de hoogte worden gehouden over de levering, echter gebeurde dit niet en hebben zelf nog meerdere malen er achteraan gebeld in week 42 en 43. Meerdere keren te horen gekregen dat het onderdeel lang binnen was, maar nog niet uitgezocht was om te gaan verzenden i.v.m drukte. Uiteindelijk 29/10 het onderdeel pas ontvangen, geleverd bij de buren zonder enig overleg of briefje bij ons in de brievenbus. Buren moesten dit zelf dagen later bij ons melden, waardoor wij er pas achter kwamen dat het was geleverd. Op 2/11 hulp bij monteren gekregen vanuit eigen familie, bij uitpakken bleek het materiaal weer beschadigd met hele barsten er in. Toen bleek ook dat er weer 6 boutjes ontbraken en we deze zelf bij een speciaalzaak aan hebben moeten schaffen. Doordat al het andere materiaal lang had gestaan gelijmd en al (30 werkdagen) is het allemaal lekker gaan werken, waardoor het verbindingshoutje niet aansloot op het bovenblad van de commode en zorgde voor een scheur. Nu hebben we dus een commode met een scheur in het bovenblad, splinters, waar we straks ons kindje en hopelijk ook volgende kindje op moeten gaan verschonen. Het hele weekend was er geen contact te krijgen met van Asten, wel een mail verzonden. Maandag zelf gebeld, omdat ik nog niet was gebeld n.a.v. mijn mail. Medewerker van klacht was deze dag afwezig, zou de dag erna terug worden gebeld. Dat is dus vandaag dinsdag 5/11. Medewerker bleek ziek te zijn, ben dus niet gebeld en heb zelf weer contact opgenomen. Hierbij John van der Sanden of Zanden gesproken. Hij boodt aan om een monteur langs te sturen voor een nieuwe commode OF een cadeaubon van 75,- euro (waarbij je zelf nog 4,95 verzenden moet betalen aan de winkel als je deze uit zou willen geven, wat we al eens noodgedwongen hebben moeten doen) en uiteindelijk na veel pijn en moeite zelf de optie €75,- euro aan geld terug voor elkaar gekregen. Meneer John was dan ook verre van professioneel en begon het gesprek aanvallend, hoop niet dat meneer veel klanten zo aanspreekt.Leuk nu €75,- terug zul je denken (€1040 uitgegeven) eindstand nog een kapotte commode

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie bericht, te veel.

    Door Laura op 6 november 2019 Reageer

  • Helaas kan ik na mijn bestelling betaald te hebben niet in contact komen per app, telefoon of mail. Voor mij nooit meer helaas.

    Zwakke punten
    Contact leggen

    Door Linda op 30 oktober 2019 Reageer (1 reactie)

  • 15 oktober bestelling geplaatst, dat is nun2 weken geleden. Ik heb niks ontvangen en krijg op geen enkele manier contact. Niet via whatsapp, mail of telefoon.

    Door Sel op 29 oktober 2019 Reageer

  • Bed besteld nooit gekregen , smoesjes smoesjes, aangifte gedaan. Veldzicht
    164 is woonhuis . Niemand thuis

    Sterke punten
    Oplichten

    Door Danny op 28 oktober 2019 Reageer

  • Kinderwagen besteld en betaald . Wordt gezegd dat hij niet betaald is. Ze zijn niet bereikbaar. Steeds smoesjes ze zegt dat bedrijf is over genomen. Echte oplichting !

    Sterke punten
    Liegen en smoesjes verzinnen

    Zwakke punten
    Klantvriendelijk zijn. Geld terug betalen.

    Door Robbedoes op 23 oktober 2019 Reageer