Babyland - Kinderwagens, buggy's, autostoelen en meer
Babyland Zaandam 3.000 vierkante meter met kinderwagens, buggy's, autostoelen, baby- en tienerkamers.
Wij zijn verschrikkelijk bejegend, misleid en vernederd. Wij hebben op 17-10-2020 een kinderwagen gekocht. Helaas bij thuis komst zagen wij een Joolz day 3 quatro nero ipv Joolz day 3 Briljant black. Die kinderwagen die wij moesten hebben heeft een reflective looks met ingebouwde reflectieve stroken. Voor betaling heeft mijn vrouw duidelijk tegen verkoper Alex gezegd dit is toch wel de zelfde kinderwagen met zo een reflectieve strook? De verkoper(Alex) antwoorde duidelijk Ja. Omdat je bij babyland boven moet betalen, pas beneden je wagen meekrijgt zie je de kinderwagen pas achteraf na betaling. Toen is de ellende begonnen, want in hun schrijf bon staat dat je een tegoed bon krijgt bij het routeneren. Helaas hadden ze ook niet diezelfde kinderwagen Joolz briljant black in de winkel, maar de verkoper (Alex) gaf aan nog een laatste in het magazijn te hebben vandaar dat wij de kinderwagen niet ter plekke konden zien voor betaling. Wij zijn de volgende dag terug gegaan en hebben wij dit aangekaart dat wij de verkeerde wagen hebben. Wij troffen Marc De Wit (eigenaar) aan omdat de verkoper (Alex) die ons gister geholpen heeft niet aanwezig was ivm vrije dag. Marc de wit probeerde ons een ander kinderwagen aan te smeren (de nieuwe Joolz Day+), dat mag maar dan verwacht ik wel een mooiere aanbod. Helaas, na heftige discussie met Marc De wit te hebben zijn wij er niet samen uit gekomen. Eerst was het 82 euro bijbetalen, bij het uitschrijven van de bon is het 199 euro bijbetalen dat is niet wat wij afgesproken hadden op dat moment. Pure Kamikazi spel !Onze eis was dan de juiste Joolz Brijant Zwart meegeven of ons geld terug zodat wij diezelfde kinderwagen elders kunnen kopen. Marc de wit riep wij geven geen geld terug, maar een tegoed bon. Dit ondanks het hun een fout maken, ben je alsnog verplicht maar tegoed bon te accepteren en een ander kinderwagen uit te kiezen. Je hoort je uit coulance de koop te ontbinden ipv je klant te verplichten. Zo scoor je eerder. Wij waren moe van dat onderhandeling, sinds 13.00 tot 15.00 bezig geweest ! Wij hebben eerder echt duidelijk de verkoper(Alex) gevraagd, of deze kinderwagen ook zo een reflectieve lijn heeft op de reiswieg. Hij zei duidelijk ja dat is het zelfde en de laaste in het magazijn! Omdat Ik het zo zat was ben ik de gekochte spullen van beneden gaan halen, omdat wij niet eerlijk zijn behandeld en respectloos telkens werden behandeld door Marc de wit in de winkel. Dus heb ik de spullen boven in de winkel neergezet om ons geld terug te krijgen . Maar Marc de wit werdt flink link naar ons toe! Intussen is hij ook nog eens tekeer gegaan tegen mijn vrouw toen ik beneden was. Mijn vrouw is 7 maanden zwanger, ze kreeg daardoor stress en buikpijn. Heel knap Marc dat je tegen een vrouw zo tekeer bent gegaan en de bon agressief uit haar handen trekt. Marc de wit begon zijn stem telkens te verheffen in de winkel tegen ons en schreeuwde ROT OP riep hij!( DIT IN EEN KINDERWINKEL) Daar ben ik natuurlijk niet van gediend en heb dat ook aangegeven aan Marc De wit want ik werdt daardoor ook link. Wij zijn ook naar andere 3 verkopers gegaan om te vragen of zijn ons kunnen helpen. Ze gaven keihard aan wij bemoeien er ons niet mee! Frappante is toen Marc schreeuwde kwam niemand naar ons toe. Toen ik wat terug zei tegen Marc kwamen de verkopers wel ineens. Heel erg verwarrend en erg onprofessioneel van zo een winkel. Volgens de recensies van Marc De wit staat hij hier best wel bekend mee als je hem op fouten wijst of niet met zijn aanbod/deal meegaat dan wordt die link en erg onbeschoft. Dan gaat meneer de wit verstoppertje spelen, jou negeren en weglopen. Terwijl ik als klant op 17-10-2020 nog €1300,- euro betaald heb en wij waren bezigvan 1300 tot 15.30. Is dit service ? Klantvriendelijkheid van Marc De wit ? Noemen zei dit klant is koning? Het vreemde is dat Marc de wit de probleem niet inziet maar een schepje erboven op doet. Dat is namelijk de politie bellen voor zijn klanten die in hun recht staan. Zodat Marc de wit een winkel verbod kan scoren tegen ons om zo maar af te zijn van ons. Daar wil ik BabyLand voor bedanken dat dit jullie oplossing is geweest. SCHANDALIG EN ZEER ONPROFFESIONEEL NATUURLIJK! En Dreigen dat hij niks terug gaat betalen alleen een tegoed bon uitgeeft of Anders moet ik maar via de rechter gaan regelen. Hoe kan ik nou als klant een tegoed bon krijgen ? Het is niet dat ik EEN aankoop heb gedaan waar ik achteraf spijt van heb? Eerder een koop waar ik de verkeerde kinderwagen mee heb gekregen, maar meneer de wit begrijpt dat natuurlijk niet die wilt dat je de nieuwste Joolz meeneemt doe je dat niet dan gaat meneer de wit tekeer tegen een zwangere vrouw en de politie bellen voor ons. Maar helaas voor meneer de wit we hebben ALLES op beeld! Dit ga ik ook aankaarten bij Joolz zelf en ik ga verder stappen ondernemen. Mits babyland niet met een betere oplossing komt. Ik raad deze winkel echter niemand aan. Bij betalen zijn ze zeer vriendelijk bij een probleem mag je oprotten van meneer de wit en haalt die ipv een bakkie koffie of water de politie erbij. Voor mij is Babyland geen proffesionele zaak met Marc de wit, omdat hij geen respect heeft naar klanten, weigert ons als klant geld terug te geven, ons recht niet terug geeft met passend oplossing, geen normaal gesprek kan uitvoeren en de uitspraken die hij doet komen zeer intimiderend over! Babyland heeft ons een kinderwagen verkocht wat niet de kinderwagen moest zijn, dat moet de klant maar zo accepteren ? Ondanks wij dit telefonische aangekaart hebben en de volgende dag gekomen zijn voor een oplossing heeft hij ons als klanten keihard laten stikken. Dit is misleiding en oplichting! Omdat wij duidelijk kozen voor een Brijant Black en geen Quatro de nero. Zie verdere recensies van andere klanten voordat je in zee gaat met deze winkel
Verkeerde kinderwagen meegekregen
Wij zijn verschrikkelijk bejegend, misleid en vernederd. Wij hebben op 17-10-2020 een kinderwagen gekocht. Helaas bij thuis komst zagen wij een Joolz day 3 quatro nero ipv Joolz day 3 Briljant black. Die kinderwagen die wij moesten hebben heeft een reflective looks met ingebouwde reflectieve stroken. Voor betaling heeft mijn vrouw duidelijk tegen verkoper Alex gezegd dit is toch wel de zelfde kinderwagen met zo een reflectieve strook? De verkoper(Alex) antwoorde duidelijk Ja. Omdat je bij babyland boven moet betalen, pas beneden je wagen meekrijgt zie je de kinderwagen pas achteraf na betaling. Toen is de ellende begonnen, want in hun schrijf bon staat dat je een tegoed bon krijgt bij het routeneren. Helaas hadden ze ook niet diezelfde kinderwagen Joolz briljant black in de winkel, maar de verkoper (Alex) gaf aan nog een laatste in het magazijn te hebben vandaar dat wij de kinderwagen niet ter plekke konden zien voor betaling. Wij zijn de volgende dag terug gegaan en hebben wij dit aangekaart dat wij de verkeerde wagen hebben. Wij troffen Marc De Wit (eigenaar) aan omdat de verkoper (Alex) die ons gister geholpen heeft niet aanwezig was ivm vrije dag. Marc de wit probeerde ons een ander kinderwagen aan te smeren (de nieuwe Joolz Day+), dat mag maar dan verwacht ik wel een mooiere aanbod. Helaas, na heftige discussie met Marc De wit te hebben zijn wij er niet samen uit gekomen. Eerst was het 82 euro bijbetalen, bij het uitschrijven van de bon is het 199 euro bijbetalen dat is niet wat wij afgesproken hadden op dat moment. Pure Kamikazi spel !Onze eis was dan de juiste Joolz Brijant Zwart meegeven of ons geld terug zodat wij diezelfde kinderwagen elders kunnen kopen. Marc de wit riep wij geven geen geld terug, maar een tegoed bon. Dit ondanks het hun een fout maken, ben je alsnog verplicht maar tegoed bon te accepteren en een ander kinderwagen uit te kiezen. Je hoort je uit coulance de koop te ontbinden ipv je klant te verplichten. Zo scoor je eerder. Wij waren moe van dat onderhandeling, sinds 13.00 tot 15.00 bezig geweest ! Wij hebben eerder echt duidelijk de verkoper(Alex) gevraagd, of deze kinderwagen ook zo een reflectieve lijn heeft op de reiswieg. Hij zei duidelijk ja dat is het zelfde en de laaste in het magazijn! Omdat Ik het zo zat was ben ik de gekochte spullen van beneden gaan halen, omdat wij niet eerlijk zijn behandeld en respectloos telkens werden behandeld door Marc de wit in de winkel. Dus heb ik de spullen boven in de winkel neergezet om ons geld terug te krijgen . Maar Marc de wit werdt flink link naar ons toe! Intussen is hij ook nog eens tekeer gegaan tegen mijn vrouw toen ik beneden was. Mijn vrouw is 7 maanden zwanger, ze kreeg daardoor stress en buikpijn. Heel knap Marc dat je tegen een vrouw zo tekeer bent gegaan en de bon agressief uit haar handen trekt. Marc de wit begon zijn stem telkens te verheffen in de winkel tegen ons en schreeuwde ROT OP riep hij!( DIT IN EEN KINDERWINKEL) Daar ben ik natuurlijk niet van gediend en heb dat ook aangegeven aan Marc De wit want ik werdt daardoor ook link. Wij zijn ook naar andere 3 verkopers gegaan om te vragen of zijn ons kunnen helpen. Ze gaven keihard aan wij bemoeien er ons niet mee! Frappante is toen Marc schreeuwde kwam niemand naar ons toe. Toen ik wat terug zei tegen Marc kwamen de verkopers wel ineens. Heel erg verwarrend en erg onprofessioneel van zo een winkel. Volgens de recensies van Marc De wit staat hij hier best wel bekend mee als je hem op fouten wijst of niet met zijn aanbod/deal meegaat dan wordt die link en erg onbeschoft. Dan gaat meneer de wit verstoppertje spelen, jou negeren en weglopen. Terwijl ik als klant op 17-10-2020 nog €1300,- euro betaald heb en wij waren bezigvan 1300 tot 15.30. Is dit service ? Klantvriendelijkheid van Marc De wit ? Noemen zei dit klant is koning? Het vreemde is dat Marc de wit de probleem niet inziet maar een schepje erboven op doet. Dat is namelijk de politie bellen voor zijn klanten die in hun recht staan. Zodat Marc de wit een winkel verbod kan scoren tegen ons om zo maar af te zijn van ons. Daar wil ik BabyLand voor bedanken dat dit jullie oplossing is geweest. SCHANDALIG EN ZEER ONPROFFESIONEEL NATUURLIJK! En Dreigen dat hij niks terug gaat betalen alleen een tegoed bon uitgeeft of Anders moet ik maar via de rechter gaan regelen. Hoe kan ik nou als klant een tegoed bon krijgen ? Het is niet dat ik EEN aankoop heb gedaan waar ik achteraf spijt van heb? Eerder een koop waar ik de verkeerde kinderwagen mee heb gekregen, maar meneer de wit begrijpt dat natuurlijk niet die wilt dat je de nieuwste Joolz meeneemt doe je dat niet dan gaat meneer de wit tekeer tegen een zwangere vrouw en de politie bellen voor ons. Maar helaas voor meneer de wit we hebben ALLES op beeld! Dit ga ik ook aankaarten bij Joolz zelf en ik ga verder stappen ondernemen. Mits babyland niet met een betere oplossing komt. Ik raad deze winkel echter niemand aan. Bij betalen zijn ze zeer vriendelijk bij een probleem mag je oprotten van meneer de wit en haalt die ipv een bakkie koffie of water de politie erbij. Voor mij is Babyland geen proffesionele zaak met Marc de wit, omdat hij geen respect heeft naar klanten, weigert ons als klant geld terug te geven, ons recht niet terug geeft met passend oplossing, geen normaal gesprek kan uitvoeren en de uitspraken die hij doet komen zeer intimiderend over! Babyland heeft ons een kinderwagen verkocht wat niet de kinderwagen moest zijn, dat moet de klant maar zo accepteren ? Ondanks wij dit telefonische aangekaart hebben en de volgende dag gekomen zijn voor een oplossing heeft hij ons als klanten keihard laten stikken. Dit is misleiding en oplichting! Omdat wij duidelijk kozen voor een Brijant Black en geen Quatro de nero. Zie verdere recensies van andere klanten voordat je in zee gaat met deze winkel