Van Asten Baby Superstore

Van Asten BabySuperstore is de babyspeciaalzaak van Nederland met een totale oppervlakte van maar liefst 5.000 m2! U vindt er alles wat U nodig heeft voor Uw baby. Van babykamers, kinderwagens, buggy's, autostoelen, boxen, kinderstoelen, reisbedden, traphekjes, tandems en duowagens, wipstoeltjes tot speelgoed, kleding, babyfoons en zelfs alles voor Uw peuter en tiener. Dus, laat U verrassen en kom voor de mooiste babykamer, autostoeltje, kinderwagen, box en nog veel meer naar Van Asten BabySuperstore in Tilburg.

Van Asten Baby Superstore Video


Van Asten Baby Superstore Reviews

    Verkeerde betelling binnen gekregen

    In november een reisbed plus matras besteld van 40 euro
    Ik kreeg de verkeerde bestelling plus er ontbraken er een aantal stangen.
    Ik mocht dit gelukkig terug sturen en zou mijn geld terug krijgen.
    Nu heb ik alleen de 15 euro terug gekregen omdat zij beweren alleen het matrasje te hebben gehad.
    Na app contact met de klantenservice en bewijs foto’s van wat ik betaald heb is het nog niet voldoende en zullen ze mijn geld niet meer terug storten!
    Ik vind dit schandalig! En heel erg slechte communicatie! Koop hier nooit iets! Je word belazerd!!

    Zwakke punten
    Communicatie

    slechte klantenservice

    Ik ben alles behalve te spreken over deze winkel.
    Ze beloven iets te leveren,wat ze niet waarmaken.Liegen over dat het al bij GLS ligt.Afspraak in levering maken ze niet waar.En duurt dagen langer.Als je dan belt hierover krijg je een chagerijnige mevrouw aan de telefoon,klantvriendelijk 0.
    Dan na dagen lang wachten komt het en is het ook nog beschadigd.
    Ieder ander bedrijf was je tegemoet gekomen met een gebaar.Maar dat deden zij niet.

    Sterke punten
    je kan makkelijk betalen

    Zwakke punten
    zeggen iets wat ze niet waarmaken,slechte klantenservice,nul begrip voor de klant.

    Geen service

    Ze hebben leuke spullen, maar helaas geen service. Wel zonde dat zo'n bedrijf hier niks aan doet.

    Sterke punten
    Ruim assortiment

    Zwakke punten
    Geen service

    Slechte service

    Een wandelwagen besteld en opgehaald. Hierbij al foutief geinformeerd door de medewerkers en met veel moeite toch de dag later op kunnen halen.
    Een dag later zie je dat de wandelwagen goedkoper is geworden. Dan neem je contact op met de klantenservice. Erg koud en kil en het enige wat je krijgt is een waardebon.
    Terwijl als ik de kinderwagen retour zou sturen en opnieuw zou bestellen ik de nieuwe lagere prijs zou betalen.
    Op de vraag wat de prijsgarantie is --> deze is 2 weken. Dat is natuurlijk erg zuur; gezien de babydump een prijsgarantie heeft tot de geboorte

    Sterke punten
    Groot assortiment

    Zwakke punten
    Slechte klantenservice met weinig kennis
    Slechte voorwaarden omtrent prijsdalingen enz

    Slechte service

    Afgelopen weekend een babykamer en kinderwagen aangeschaft bij Van Asten. Na het opstellen van deze order, hebben we een aanbetaling van 10% gedaan. Echter 5 dagen later wilden we telefonisch de koop annuleren ivm de reisafstand en kreeg ik tot mijn verabazing te horen dat je dan 25% van het totaalbedrag moet betalen. "(maar zij namen wel genoegen met het aanbetaalde bedrag van 10%)" Hier gaan we natuurlijk niet mee akkoord. We hebben de producten nog niet ontvangen, omdat we hier apart een x voor zouden terugkomen om het op te halen. De klantvriendelijkheid in de winkel is ver te zoeken bij een aantal van het personeel. Het viel ons allemaal tegen, helaas!!! Blijkbaar hebben ze hier de klanten het liefst eenmalig en ontevreden. Erg jammer Van Asten!!

    Sterke punten
    Groot assortiment

    Zwakke punten
    Aantal personeelsleden niet heel vriendelijk.
    Gaan met je om alsof je eenmalig klant bent.
    Slechte voorwaarden.
    Bezorgkosten.

    Zeer slechte service en klant onvriendelijke

    24 dec 2016 een complete doorgroeikamer gekocht (22/4/17 uitgerekend) je zou zeggen dat je er dan optijd bij bent met bestellen maar niets is minder waar. Bij de levering van de kamer bleek de lattebodem van het ledikantje niet goed te zijn en bij de commode vielen de lades uit de rails. Het leveren van een nieuwe commode heeft wel meer dan 10 weken geduurd. Meedere malen gebeld en mail contact gehad maar kreeg iedere keer het antwoord "sorry voor het ongemak, wij zijn afhankelijk van de leverancier" bij de 2de commode bleek het zelfde probleem. Het zou allemaal aan ons liggen want de leverancier had alles getest en alles was goed, maar iemand langs sturen daar konden ze niet aan beginnen. Uiteindelijk heb ik rechtsbijstand ingeschakeld. Inmiddels bevallen en nog steeds geen goed werkende commode kreeg ik uiteindelijk 2 opties, binnen 4 dagen de commode op laten halen en mijn geld terug met als gevolg dat ik dus zonder commode zit of deze commode tijdelijk laten staan en bij hun een nieuwe commode bestellen. Ik heb er maar voor gekozen om mijn geld terug te krijgen, want bij van asten bestel ik echt nooit meer wat.
    Nu heb ik dus ergens anders een losse commode moeten bestellen die niet bij de rest van de kamer past (bij babydump roosendaal, uitstekende service). Koop dus asjeblieft nooit iets bij van asten.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Klantonvriendelijk
    Onbeschofd
    Niet willen luisteren naar je klanten

    Gebruikt artikel

    Vandaag een babyring ontvangen die duidelijk gebruikt is. Overal vlekken en plak. Ook heeft hij een scherpe rand.
    Na telefonisch contact mocht ik hem retour sturen. Toen ik de voorwaarde las zag ik dat de verzendkosten voor mij zouden zijn. Opnieuw telefonisch contact gehad en ookal geven ze de fout toe ik moet zelf de verzendkosten betalen. Dus nu geen badring en nog de verzendkosten moeten betalen.
    Voor mij absoluut geen bestellingen meer van van asten babysupershop. Absoluut niet netjes.

    opgelicht

    Wees gewaarschuwd!!! Ik bestel 2 artikelen en krijg er 1. Van Asten zegt het andere artikel wordt later opgestuurd. 3 weken later nooit wat gehad. Bovendien is de informatie over het product misleidend. Uiteindelijk heb ik het product via marktplaats met forse verlies verkocht. Dank je wel van Asten baby Superboeven!!!!

    Sterke punten
    Misleiden en oplichten

    Zwakke punten
    onbereikbaar
    onbeschoft
    onbedachtzaam
    klantonvriendelijk
    retourkosten zelf betalen en omslachtig

    Super slechte service

    Onlangs bij van Asten een kinkerwagen willen kopen, was een demo model afgeprijst tot 870 euro.
    Staan ermee bij de kassa samen met nog wat andere baby dingen totaal toch zo.n 1500 euro. We vragen bij de kassaof ze er iets omheen kunnen doen om beschadiging in de transportbak van de auto te voorkomen. Cassiere heel vriendelijk alleen de man die de leiding heeft super onvriendelijk, bijna onbeschoft "Nee wat denk je dat het in in zakje past?' Totaal niet meedenkend, dus alles maar aan de kassa laten staan. Dat ze dit nog kunnen veroorloven...

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slecht service
    Niet meedenken
    Onbeschoft

    Geen producten kopen bij Van Asten Baby Superstore!!!

    Hier een (dure) kinderwagen besteld, maar met een defecte wiel. Uiteindelijk met veel moeite een nieuw wiel besteld, dit zou na 2-3 weken worden geleverd. Inmiddels 1.5 maand verstreken en nog steeds geen reactie van het bedrijf. Slechte klantenservice, ik koop hier dus nooit meer producten.

    Dat was ook weer gelijk de laatste keer!

    Wanneer je dan 2 artikelen besteld (meerijplankje + zitje) en die niet matchen op elkaar wordt je hier niet over geinformeerd. Dat is gewoon jammer.
    Daarnaast is verzendkosten betalen ook bij bestellingen van >100€ is niet van deze tijd. Bij de retour eisen staat dat je het moet verpakken in een grote doos (ook al krijg je het pakket zelf in een plastikzak) en je moet alles met dikke doorzichtige tape weer dicht plakken. voor ze het pakket accepteren. Dit vinden wij een ontzettend vreemde gang van zaken...
    Het zal mij benieuwen of we de verzendkosten terug krijgen zonder te morren, aangezien wij onze aankoop terug sturen.

    Voor ons is dit 1x en nooit meer. Klantbinding en klantvriendelijkheid is hier echt een 0

    Sterke punten
    Prijs was voor dit artikel online het beste (door een actie)

    Zwakke punten
    Verzendkosten betalen
    Retourkosten betalen
    Vreemde retourzending eisen
    Hoge prijs andere producten
    Misleiding door laagste prijs, alleen geen garantie.

    waardeloos

    Wat een slechte boel zeg die webshop.
    Heb je een vraag over een auto stoel en wat denk je, ik moet het zelf maar gaan uitzoeken.
    Ik moet maar even naar de winkel bellen. Omdat die gene bij de webshop geen ballen verstand heeft van wat er verkocht word.

    Hoe slecht kan je het hebben.

    Totaal niet klantvriendelijk of servicegericht!

    Sterke punten
    Niets,,, kennen ze denk niet.
    Elk mailtje is kort en bot

    Slechte service!

    Rond juni/juli heb ik een commode gekocht voor mijn opvang. Er zat geen achterwand bij dus dit meteen telefonisch gemeld. Ik moest een mail sturen en vervolgens daar niets op gehoord. Blijven bellen en mailen maar kreeg geen reactie. We zijn nog steeds bezig om die achterwand te krijgen en nu beweren ze dat ze een brief hebben gestuurd dat de achterwand binnen is (wat ik al onpersoonlijk vind om een brief te sturen). Bellen bellen bellen en je word niet netjes behandeld. In mei verwachten wij zelf een kleine en hebben NIKS bij van asten gekocht om dit gezeik. Ons zie je niet meer in die winkel!!!

    Sterke punten
    Hebben ze niet

    Zwakke punten
    Niet klantvriendelijk
    Slechte service
    Liegen

    GEEN Garantie

    Van ASTEN babystore: GEEN garantie.

    Voor een vriend die een kinderwagen wil aanschaffen en ik bij Babypark een paar dagen eerder eenzelfde heb besteld, ben ik bij Van Asten binnengelopen om te zien wat de laagste prijs garantie inhoudt. Ik heb toen mijn bestelbevestiging getoond en de conclusie is dat er geen laagste prijs garantie bestaat bij Van Asten. De verkoper Alex zei letterlijk: Dat doen wij niet ! Ga maar bij Babypark halen !!
    Ik zei nog dat een andere winkel dezelfde prijs hanteert als Babypark, maar dat mocht niet baten.
    Toen ik de deur uitliep riep hij nog, stuur je vriend maar langs...
    Yeaah right, om hem naar Babypark te sturen zeker. Ik heb hem maar die omweg bespaard en zij hebben daar ondertussen de kinderwagen besteld.
    Een vreemde houding van deze verkoper.
    Zeer goed om potentiele klanten buiten de deur te houden.
    En als ik de andere reviews lees over deze shop, is de service ook bar en bar slecht als er iets mis is met je aankoop.
    Trek zelf je conclusies.

    zeven maanden verder... en de babykamer is nog steeds niet compleet...

    Zeer slechte service. Artikel (“op voorraad” volgens de website) besteld en betaald, vervolgens is er ruim drie maanden (!) levertijd. Wel vooruit betalen, dat is verplicht (dat de levering dan nog maanden op zicht laat wachten, weet je dan nog niet, die boodschap komt een uurtje later). Goed, dan is het augustus en nog tijd genoeg tot de uitgerekende datum. Zou je denken.

    Bij het in elkaar zetten van de meubels, blijkt dat één onderdeel (een erg belangrijke) niet deugdelijk te zijn. Vervolgens moet men ergens uit oost-Azië een nieuw onderdeel per schip laten komen, twee maanden later wordt het gebracht... en ja wel, wéér het verkeerde. Nota bene foto's meegestuurd van het onderdeel dat niet goed was. Inmiddels weer een maand verder, zonder dat er enige beweging is aan de kant van Van Asten.

    Tip: als je hier een babykamer wilt bestellen, doe dat dan een jaartje van te voren.

    De klantenservice is zeer slecht bereikbaar en totaal niet bereid om mee te werken aan een oplossing.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Producten zijn ondeugdelijk
    Klantenservice is onbeschoft
    Klantenservice is slecht bereikbaar
    Bedrijf reageert niet op een klacht

    Service is minder dan nul....

    Een jaar geleden een kinderwagen gekocht bij Van asten. Duizend euro betaald, dan mag je wat verwachten. Eerste probleem: de kap sloot niet goed. Van Asten vond dat niet onder garantie vallen. De firma waar de wagen van was (Joolz) heeft het keurig zelf opgelost. Tweede probleem: de velg van een band scheurde in. Ik moet nu een compleet nieuw wiel wat me 70 euro kost. Dit kwam volgens de wijsneus omdat we de banden te hard hebben opgepompt en dat daardoor de binnenband compleet was ontploft. We hadden gelukkig de andere band bij ons zodat ze konden constateren dat dat niet zo was. Helaas geloofden ze ons niet, dat is een heel eenvoudige manier om onder de garantie uit te komen. De fabrikant heeft opnieuw laten weten dat ze ons tegemoet gaan komen. Klasse! Bij Van Asten koop ik nooit meer iets. Garantie tot om de hoek is daar het credo!

    Sterke punten
    Ze verkopen mooie merken die zelf wel garantie bieden als de winkel het niet doet.
    Prima winkel om gewoon te kopen als je geen garantie nodig hebt.

    Zwakke punten
    Ze leveren geen enkele vorm van garantie.... Hoe duidelijk het verhaal soms ook is.
    Ze hebben een rommelige, drukke, onoverzichtelijke winkel.
    Ze zijn vooral interessant om spullen te bekijken, bij een webshop kopen is voordeliger
    Je moet lang wachten en een roteind rijden als je bij een magazijn midden in de stad je beste spullen wilt ophalen.

Bezoek Van Asten Baby Superstore

Schrijf een review